Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
varmaan 5-7 kpl. Eli chest to bar.Monta korkeeta leukaa menee? Vaikka vähintään tanko nänneihin. Nolla ei oo mahoton tulos, vaikka menis jees rautoja normi lisäpaino leuoissa.
Just katoin Youtubesta ekaa kertaa moisia. Enpä ole koskaan nähnyt livenä kenenkään tekevän..Onkos jengi tehnyt vastaotteella muscle uppeja?
Pitää laittaa toi oma poika (18v) koittamaan. Se vetelee strictejä muscle-uppeja joku +10kpl aika helpon näköisesti. Siltä vois noi onnistua. Helppoa, kun painaa joku 55-57kg ja on 170cm. Treenaa kehonpainojuttuja pääosin.Tuli tuossa mieleen vaan, ku eräs mun leuanvetomörkö kokeili pienellä yllytyksellä ja meni suht nätisti. Hankalampi saada se yläosa kuitenkin, ku normityylillä.
En oo tehny. Meinannu oon pari kertaa, mut tuntu niin oudolta, etten vetäny loppuun asti. Tanko oli tosi kapea, ja jotenki tuntu et siihen liitty joku pieni riski. Todennäköisesti ei. Pitää tesmaa ajan kaa. Vastaote leuoissa yläosa on ainaki about puolet iisimpi, ni vaikee sanoo mikä siin on hankalampaa. Risti/Commando otteellaki ton voi tehä, jos innostuu kikkaileen.Tuli tuossa mieleen vaan, ku eräs mun leuanvetomörkö kokeili pienellä yllytyksellä ja meni suht nätisti. Hankalampi saada se yläosa kuitenkin, ku normityylillä.
Onko täällä +110kg sarjan palomiespunnertajia?
EDIT: Lisäpainolla tai ilman