Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Asuntola on opiskelijoille. Ei ole ylimääräisiä huoneita.Kutsu myös kilahti postiluukusta meikäläisenkin osoitteeseen viime viikolla. Fiilikset on mahtavat ja jännittyneet, kuumottaa aivan helevetisti että kuinka käy. Cooperin ja uinnin uskoisin menevän läpi tällä kuntotasolla, mutta pitää kyllä vielä kaiken varalta treenata kun aikaa vielä on. Onneksi alkaa nätit kevätkelit olemaan niin pääsee lenkille ja uimahallikin on vain kävelymatkan päässä niin sielläkin pääsee helposti pyörähtämään.
Eikös pääsykokeissa ole aiemmin saanut yöpyä opiston asuntolassa? Minulle tuli yllätyksenä että majoitus pitää hommata omasta takaa.
Asuntola on opiskelijoille. Ei ole ylimääräisiä huoneita.
Onko täällä mitään palstaa, jossa kerrotaan vaiheittain miten toimia, jos haluaa hakea palomieheksi? Sen oon ymmärtäny että pitää käydä fyysisissä testeissä sekä psykologisissa testeissä. Ensin suoritetaan nämä -> niistä todistukset hakulomakkeeseen -> hakulomake opistolle? Ja onko c-kortti pakollinen pelastajaksi ryhtyessä?
Näin kaikkitietävälle vittuilialle voin todeta, että en ole ainoa jota ihmetyttää tuo c-kortin menettely pelastusopistossa. Jos nyt voisit työntää ne turhanpäiväiset kommenttis takaisin perseesees, ni olis kaikkien hyvä ollaTämä olkoon ensimmäinen haaste hakuprosessissa. Jos näiden tietojen etsiminen pelastusopiston sivuilta tuottaa ongelmia, voi olla opiskelukin aika vaikeeta.
Onko täällä mitään palstaa, jossa kerrotaan vaiheittain miten toimia, jos haluaa hakea palomieheksi? Sen oon ymmärtäny että pitää käydä fyysisissä testeissä sekä psykologisissa testeissä. Ensin suoritetaan nämä -> niistä todistukset hakulomakkeeseen -> hakulomake opistolle? Ja onko c-kortti pakollinen pelastajaksi ryhtyessä?
Näin kaikkitietävälle vittuilialle voin todeta, että en ole ainoa jota ihmetyttää tuo c-kortin menettely pelastusopistossa. Jos nyt voisit työntää ne turhanpäiväiset kommenttis takaisin perseesees, ni olis kaikkien hyvä olla