Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tajusin tossa just et kun valintakokeet on 5.-9.5, ni mulla on konserttiliput ostettuna 8.5 :D Taitaa jäädä Nine Inch Nails väliin tällä kertaa. Mutta muuten jännityksellä täälläkin odotetaan tuloksia.
Edit: No helvetti, 5min tän kirjottamisen jälkeen tuli postia :D
Tsemppiä Taratin!! Keväästä ja valosta otat virtaa juoksuun.
Perhana ei napannu itellä tällä kertaa. EIhän toi mun tokarin keskiarvo riittäny yhtään mihinkään.
Syksyllä sitten samalla todistuksella 3. ryhmään haku päälle, jos vaikka sillä tärppäis, koska eikös se ole mahdollista?
Onnea kaikille jatkoon päässeille!
Teoriassa EI jos sinulla kuitenkin on se tutkinto suoritettuna niin silloin pitäisi hakea sillä. 3. ryhmä oli ammattitutkinnolla tai harkinnanvaraisessa (ei soveltuvaa tutkintoa) lainkaan.
Meilläpäin ei ilmasia pisteitä jaella ainakaan. Että jos palokuntaan mielii siinä toivossa että pisteen aikoo saada hakuun, niin kannattaa varautua ihan tekemäänkin jotain.tietty VPK:sta se ilmainen kiinnostuspiste niin ei pelkän todistuksen pisteiden varassa tartte olla.
On tää yhtä jaakobin painia, kun koittaa tiedustella noista kouluista, että mitä mun kannattaa tehä, että saan hoidettua asiat järjestykseen mahd. nopeasti, että voin uudestaan hakea tonne opistoon paremmalla menestyksellä.
Soitat vanhaan kouluun, niin ne pyytää olemaan yhteydessä aikuispuolelle ja sieltä ne taas sanoo olemaan yhteydessä edelliseen kouluun.
Onko täällä ketää, joka olisi nostanut ammattikoulun numeroita jälkikäteen jotenkin? Vai meneekö se ihan älyttömän vaikeaksi? Itsellä olisi se vaihtoehto, että menen takaisin siihen edelliseen kouluun ja suoritan siitä vain muutamia tutkinnon osia, että saisin nostettua niitä numeroita.
Tai sitten toinen vaihtoehto on se, että haen johonkin ammattitutkintoon valmistavaan koulutukseen... Hohhoijaa..
Yksi vaihtoehto on käydä joku nopea ammattitutkinto, johon ei vaadita valmistavaa koulutusta. Itse kävin vartijan ammattitutkinnon, kesti vähän päälle puol vuotta työharjoitteluineen.
Yksi vaihtoehto on käydä joku nopea ammattitutkinto, johon ei vaadita valmistavaa koulutusta. Itse kävin vartijan ammattitutkinnon, kesti vähän päälle puol vuotta työharjoitteluineen.