Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Stadiin viimeinen mahdollisuus on jo 33-vuotiaana..
Meillä kurssilla (stadissa) keski-ikä n. 25-v. Ikähaitari parikymppisistä kolmekymppisiin.
http://www.hel.fi/hki/pela/fi/uutiset/helsingin+pelastuskoulussa+ei+ala+pelastajakurssia+vuonna+2013
Ei näköjää ala Helsingissä ens vuonna uutta kurssia.
Ja "kauttarantain" = tänävuonna helpelillä aloittanut kertoili vaimolleni (enskari amk opiskelija)
Onkos muute noissa lihaskuntotestien suorituksien välissä mitään määrättyä palautusaikaa, vai saako alotaa uuven liikkeen millo ite parhaimmaks tuntee?
Onkos muute noissa lihaskuntotestien suorituksien välissä mitään määrättyä palautusaikaa, vai saako alotaa uuven liikkeen millo ite parhaimmaks tuntee?
Helsingin kokeissa koko ryhmä on gymillä samaan aikaan ja jokainen teki vuorollaan. Kyl siin jokusen minsan kerkee huilii.Onkos muute noissa lihaskuntotestien suorituksien välissä mitään määrättyä palautusaikaa, vai saako alotaa uuven liikkeen millo ite parhaimmaks tuntee?
Opiston A-rakennuksen aulassa, lehtien lukupaikan vieressä on teline, missä on punainen kansio ja siellä lista, johon voi kirjoittaa tarpeensa kimppakyydistä tai jos voi itse tarjota kimppakyytiä.
Täytyy sanoa, että tämä on ollut erittäin mielenkiintoinen keskustelu lukea. Olen itse jo jonkin aikaa miettinyt alan vaihtoa pelastajaksi. Tulot tietenkin laskisivat, mutta ainakin toivottavasti tietäisi tekevänsä jotain tärkeää, eikä yksikään päivä taatusti olisi samanlainen.
Haluaisinkin kuulla, onko kukaan täällä ns. "vanhemmalla" iällä (itse 28) vaihtanut alaa ja kouluttautunut pelastajaksi? Miten olette hoitaneet käytännön asiat, kuten asumiset jne. Haitteko opintotukea tai aikuiskoulutustukea?