Palomieheksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huhtamo
  • Aloitettu Aloitettu
No nyt ois hotellihuone otettu käyttöön ja hieman myöhemmin tutustumiskäynnille opiston maisemiin. Väinölänniemen kautta piti ihan kiertää katsomassa millaisella stadionilla testi juostaan aamulla.
Jos mikk3:n ja mun lisäksi muita on Sokos hotellissa, niin olkaa yhteydessä niin ei tarvi omissa oloissa jännittää ;)

Onnea ja menestystä vaan kaikille testejä varten!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse ajelen huomenna Kuopioon, testit on ti-ke. Onnea matkaan kaikille! Oletus on siis, että juostaisiin ulkona tuolla Väinölänniemen stadionilla? En löytänyt netistä tietoa, mutta siellä taitaa olla 400m pitkä rata? Ja jos muutoksia niin sitten ilmeisesti Kuopiohallissa jossa rata on 337m pitkä? Sillä vaan kyselen, että saa laskettua tavoite kierrosajat oikein etukäteen.

Itse ajelen huomenna Kuopioon, testit on ti-ke. Onnea matkaan kaikille! Oletus on siis, että juostaisiin ulkona tuolla Väinölänniemen stadionilla? En löytänyt netistä tietoa, mutta siellä taitaa olla 400m pitkä rata? Ja jos muutoksia niin sitten ilmeisesti Kuopiohallissa jossa rata on 337m pitkä? Sillä vaan kyselen, että saa laskettua tavoite kierrosajat oikein etukäteen.

On 400m rata!

Nyt kun tuota testiohjelmaa selailin niin pisti silmään sellanen, et montako tollaista tunnin mittaista ryhmähaastattelua käydään läpi? Jos kuuluu esim haastatteluryhmään 1 tai 2, niin tarkoittaako se sitä, että pääsykoe on yksipäiväinen? Hyvin mä oon perillä :hyvä: Jotenkin pidin varmana et tulee kaksi pitkää päivää...

Nyt kun tuota testiohjelmaa selailin niin pisti silmään sellanen, et montako tollaista tunnin mittaista ryhmähaastattelua käydään läpi? Jos kuuluu esim haastatteluryhmään 1 tai 2, niin tarkoittaako se sitä, että pääsykoe on yksipäiväinen? Hyvin mä oon perillä :hyvä: Jotenkin pidin varmana et tulee kaksi pitkää päivää...
2v sitten olin kokeissa, niin kaikki kyllä saatiin läpi ekan päivän aikana. Joskus 19-20 päästiin pois. Ne ryhmätyö kesti ehkä vartin ,ja psykologin haastattelu toisen vartin. Aikaa kului vaan helvetisti siinä vuoroa odotellessa.

Tänään testit käyneenä voin kertoa tuoreen version, eli yksi 15min kestävä ryhmätyö.

Hypätäänkö uinissa korokkeelta veteen vai alkaako uinti vedestä

Ei hypätä, vedestä lähdetään ja minun radalla oli kolme muuta uimassa. Sovittiin että nopeusjärjestyksessä mennään.

Mites tän päivän kokeet alko porukalla? juostiinko ulkona?

Hienosti alkoi, cooperi juostiin ulkona. Lämmintä oli varmaan 5-7 astetta. Muutenkin tuntui kokeet menevän omasta mielestä ihan ok. Toiset testeistä ei oikein ollut omaa alaa, mutta osa meni taas hyvin.
Nyt vaan kovaa odotusta marraskuun alkuun, silloin pitäisi kilahtaa kirje kaikille.

Ainiin, kerettiin tänään käymään läpi kaikki testit, mutta hotellihuone oli maksettu jo kahdelle yölle. Tämä siis tarkoittaa että menen ehkä palkitsemaan itseni hyvällä ruoalla ja oluella sekä saunalla :D

Pitkän tuntuinen päivä takana, paljon odottelua ainakin.
Cooper tosiaan juostiin pihalla niinkun mikk3 valotti tuossa jo asiaa. Kahdessa erässä juostiin; ekalla ryhmällä noin 10min aikaa lämmitellä.
Uinti tapahtui samoissa ryhmissä, 3-4 ukkoa samalla radalla. Radat oli kyllä melko leveitä että mahtui hyvin ohittamaankin.

Fobioiden ja ruokailun jälkeen sitten väijyttiin aika pitkä tovi odottelemassa psyykkisiä testejä. Niissä vierähtikin, oliko kolme tuntia ainakin? Useita eri lappusia tehtiin ja tehtäviä vähän laidasta laitaan. Käsi ainakin väsyi hieman kun vähempi tarvinnut kirjoitella viime aikoina :)

Toiseksi viimeinen ryhmä jossa itse olin, pääsi ryhmätehtävästä n. 18 aikoihin, eli 18:30-19 aikoihin oli varmaan viimeisetkin valmiita.

Kyllä ruoka maittoi taas hotellilla eikä varmasti tartte untakaan paljon houkutella kun pitkäkseen heittää!

Tsemppiä seuraavien päivien testattaville! Pitäkää Pakkiksen lippu korkealla älkääkä reputtako fyysisiä :whip:

Ainiin ja kun jotain kuitenkin kiinnostaa: cooper ja uinti taisivat karsia kymmenkunta heppua jatkosta. Ja taisi olla että aika moni ei myöskään tullut ollenkaan kokeisiin? Muistanko väärin, ihan kuin jossain vaiheessa olisi alkuvaiheessa sanottu luku 36?

Ainiin ja kun jotain kuitenkin kiinnostaa: cooper ja uinti taisivat karsia kymmenkunta heppua jatkosta. Ja taisi olla että aika moni ei myöskään tullut ollenkaan kokeisiin? Muistanko väärin, ihan kuin jossain vaiheessa olisi alkuvaiheessa sanottu luku 36?
eihän nois ryhmissä ole listan mukaan äijiäkään kun reilu 40? :D aika kova jos 36 ois jo himassa :D mutta muiden voittohan se!

Voihan persaus sentää... olikos siinä kotia tulleessa lappunipussa mitään tärkeetä mukaanotettavaa? Oon jo matkalla Kuopioon ja se helevatan kuori on kotona :/

eihän nois ryhmissä ole listan mukaan äijiäkään kun reilu 40? :D aika kova jos 36 ois jo himassa :D mutta muiden voittohan se!

No nyt täytyy kyllä sanoa että taisin iltamassa väsyneenä kirjottaa vähän huolimattomasti :D Meinasin siis että paikallaolijoita oli 36.. :) Tosin taisin muistaa tuon luvun jostain muualta, liekö cooperin jälkeen bussissa ollut pääluku tuo 36?

Harva veti tänään 2950m saakka, suurin osa 2800 pintaan. Edelleen psyykkiset ratkasee, coopperista on jaossa 0-1p ja psyykkisistä 0-10p. Nyt tosiaan marraskuussa pitäs tulla kirjettä ??joskus??. Mielestäni meni hyvin, mutta paha noista psyykkisistä on etukäteen sanoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom