Palomieheksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huhtamo
  • Aloitettu Aloitettu
sama miete täällä, ammattikoulun heikohkolla todistuksella liikkeellä.. Liene järkevin reitti käydä ensin hakemassa hyvät paperit jostain, kun muuten kaikista mihin voi vaikuttaaa olisi tulossa täydet pisteet..
Vai millä pisteillä on opistolle asti päästy?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onkos porukka päässyt testeissä toiseen vaiheeseen millä pisteillä? Tarkotus ois hakea, mutta mietityttää tuo todistus. Saisin vain 4 pistettä alkuun

sama miete täällä, ammattikoulun heikohkolla todistuksella liikkeellä.. Liene järkevin reitti käydä ensin hakemassa hyvät paperit jostain, kun muuten kaikista mihin voi vaikuttaaa olisi tulossa täydet pisteet..
Vai millä pisteillä on opistolle asti päästy?

Kannattaa ehdottomasti kokeilla noilla todistuksilla. Eihän siinä häviä, kuin 118€ (lihaskuntotesti + lääkärintarkastus).

Todistuksista saatavat pisteet kun nollaantuvat varsinaiseen valintakokeeseen. Jonka jälkeen lihaskunto + cooper + psykologiset testit ainoastaan ratkaisevat. lopullisen pistemäärän.

Kyllä paperit laitan menemään talvella. Kerkesin olla jo yhteydessä vanhaan amikseen ja vaikuttaa numeroiden nosto aika helpolta projektilta. Eli ei ainakaa jää koulutodistuksesta kiinni

Milläs pisteillä on kuopion toiseen vaiheeseen päästy? Onko mitään chäänssiä tolla mun lukion 8.11 keskiarvolla päästä kun 5 pistettä tulisi vaan alkuun..

Milläs pisteillä on kuopion toiseen vaiheeseen päästy? Onko mitään chäänssiä tolla mun lukion 8.11 keskiarvolla päästä kun 5 pistettä tulisi vaan alkuun..

Olin heittäny paperit roskikseen, mutta muistaakseni alin toiseen vaiheeseen oikeuttavat pisteet oli jotain 2.0-2.3 luokkaa. Eli helposti pääset noilla pisteillä eteenpäin, jos saat kuntotestit suoritettua.

Onkos täällä ketään edellisissä Kuopion pääsykokeissa käyneitä? Pitkiä on viikot odotella tuloksia..

Juu täällä kans odotellaan tuloksia. Ryhmä1:ssä tuli oltua ja hyvällä fiiliksellä lähin testeistä himaan. Testit oli mun mielestä oudot Helsinkiin verrattuna, jotka oli PALJON laajemmat kaikilta osin...

Ryhmä 2. Kunto-osuus meni jees, ja myös osa kirjallisista meni luultavasti ihan kohtuudella. Haastattelut olis voinu mennä paremmin, ainakin ryhmäosio.. Ristiriitanen fiilis jäi kaikenkaikkiaan, välillä tulee olo että meni hyvin ja välillä tuntuu että meni päin persettä :D

Samat fiilikset testeistä kuin sulla, ei osaa oikein sanoa miten meni. Jään odottamaan kirjettä, eiköhän se parin viikon sisällä tule ja tosiaan ryhmä 4 olin.

MYYDÄÄN alla oleva hyväkuntoinen Pelastusopiston oppilaspuku, kokoa C48. Sopii n. 170-180cm (M / L) kaverille. Itse olen 177cm pitkä. Settiin kuuluu:

Toimistotakki
2 x kauluspaita (lyhyt- ja pitkähihainen)
Turvasolmio
Housut
Ulkotakki

Hinta 250€ (Uutena yli 600e). Laita viestiä matias.malmgren@gmail.com, jos kiinnostuit. Saa tulla kokeilemaan ja hakemaan Espoosta. :)

Näyttökuva 2018-12-5 kello 16.08.41.png

Lisäyksenä edelliseen (pääsi näköjään unohtumaan). Eli mukaan tulee vielä kenttälakki, eli paketissa on kaikki mitä opiston aikana tarvitset.

Tarvittaessa voin myös postittaa, jos asut kauempana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom