Opiston koulupuku on nyt myynnissä. Pakettiin kuuluu kaikki mitä sinne vaativat, talvitakista kauluspaitoihin. Itse olen 176cm/81kg. Vaatteet löytyvät Tampereelta, mahdollisuus sovittamiseen on. Voin myös postittaa vaatteet jos ostaja maksaa postikulut.
Paketin hinta on 300€ ja kaupan päälle tulee palofysiikan kirja.
Lisätietoja voi kysellä spostilla.
kalliomaki.jarkko (at) gmail.com
Paketin hinta on 300€ ja kaupan päälle tulee palofysiikan kirja.
Lisätietoja voi kysellä spostilla.
kalliomaki.jarkko (at) gmail.com

ulos liukuhihnalta 120 vuodessa, vaikka nykyisillekään ei ole töitä tarjolla. Kesäisin pääsee töihin, jos on valmis muuttamaan, mutta muuten sekään ei ole enää täysin itsestäänselvää. Kesän jälkeen on hiljaisempaa ja itse olen kysellyt 75 % Suomen pelastuslaitoksista läpi eikä missään ole tarjota töitä kesien ulkopuolella. Soitin suurimmat ja pienimmät laitokset läpi lähes kaikki ja vaikka olisi valmis muuttamaan, töitä ei vain ole. Lähes kaikki laitokset mainitsivat, että ovat joutuneet laittamaan omia kesämiehiä pihalle kesän jälkeen, joten jos sijaisuuksia aukeaa, ovat kesällä töissä olleet etusijalla. Ainoa työllistymismahdollisuus on siis mennä kesäksi johonkin laitokseen töihin ja toivoa, että kesälomien jälkeen tulee sijaisille tarvetta, mutta jonot näihin sijaisuuksiin ovat pitkiäkin.