Palokan kuntokeskus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Leelucky
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Reenaileeko muita pakkislaisia kuntokeskuksella? Itse ostin kortin pari viikkoa sitten. Mielettömän hyvä ja edullinen sali :)

Olen käynyt tutustumassa, edullinen sali perushyvällä varustelulla tuo on. Varmasti vain aika ahdasta jos joutuu ihan ruuhka-aikaa käymään.

Omaan sijaintiin nähden huono, joten eipä vakisaliksi sovi. Mutta voitas me vaikka jotkut kimppareenit pitkästä pitkästä aikaa viritellä. Lomat loppuu kahden viikon päästä ja sitten pääsee taas normirytmiin.

Laita vaikka privaa jos sulle sopii alkuiltapäivät. Pääsen yleensä 14.30 töistä ja pojat lähtee nyt päiväkotii ja ne on haettava 17.00 mennessä. Eli tossa välissä käy periaatteessa milloin vain kun etukäteen sopii. ;)

Pakon edessä tulee käytyä, kun Tikiksen sali on vielä pari viikkoa kiinni. Ennen tuli käytyä enemmänkin kun asuin Seppälässä. Hinta-laatusuhde kohdallaan.

Onko kyseisessä paikassa minkälaiset hinnastot ? Onko hinta/laatu kohdallaan ? Itse en jyväskyläläinen varsinaisesti ole, muttakun siinä melko vieressä asustelen niin olisi joskus kiva käydä tutustumassa (:

Tsekkaas nettisivut, etusivun vasemmassa alalaidassa on kesätarjoukset: http://www.palokankuntokeskus.com/ . Laadultaan laitteet ovat hyviä ja huollettuja eli hinta vastaa omasta mielestäni laatua. Kyllä tuolla yhden kesän käy vaikkei olekaan ihan sellainen "äijäsali" mihin oon tottunu :) Käy ihmeessä tutustumassa!

p.s. On muuten ensimmäinen postini pakkotoistolle ikinä.

Minkäslainen mesta tuo Palokan kuntokeskus on tänäpäivänä? Kun saa kämpän valmiiksi, tulee muutto Puuppolaan ja Palokka ois tuossa välissä läpikulkumatkalla, menipä sitten duuniin tai kaupunkiin. Laitan jotain perusvehkeitä jokatapauksessa omaan talliin, eli voisi katella jotain mestaa missä ois edukasta käydä 1-2 kertaa viikossa tahdilla ja loput sitten kotireeninä. Salille on pakko päästä jo senkin takia, että on varsin sosiaalinen tapahtuma.

Kyllähä toi asillinen mesta ompi. Hinta on hyvä (edullinen siis - tai ainakin kohtuullinen. Porukalla tuntuu olevan hyvin "Kovat otteet, rento meno" asenne reenatessa. Laitteet ovat hjuvat, laadukkaat ja huolletut, sekä paikka kehittyy ja muokkautuu pikkuhiljaa.

Suosittelen tutustumaan.

Itsekkin hiljaittain siirryin palokkaa reenailemaan ja tunne oli nopeaa "kotoisa" =D

Sinne vaa sekaa joko :puntti: :rock: tai :dance:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom