Palkkasi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja black
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 PALKKASI? – ANSIOTASOT, URAT JA TODELLISET PALKANVERTAILUT SUOMESSA 💥

Meta description: Keskustelua palkoista: eri alojen ansiot, urakehitys, lisät, kokemukset ja avoin vertailu nimettömästi ja rehellisesti.

Tämä thread on maailman turhin ja surullisin. Tämä kuvastaa teidän kaikkien, ihmisten, itsekkyyttä, pahuutta ja riittämättömyyttä.
HALLELUJAH HALLELUJAH!!!! ALL PRAISE THE LORD!!!! WOOHAAA! KUKKUU KUKKUU KÄKI KUKKUU!

Ei maksetuissa aamupaskoissa tai runkkupaskoissa mitään pahaa ole.

Pitää vissiin hakee kassalle hommiin, jos siellä kerran 20 euroa tienaa tunnissa.
No, niitä 20 euron tunteja on (kaupoissa) enintään reilut kolme viikossa (su klo 18-21 + kassanlasku 0-30min), joten se siitä rikastumisesta ;) .

Indica: Kyllä iltalisä kuuluu maksaa myös sunnuntai-illoilta. Asia on selvitetty pam:sta, kun silloinen työnantaja yritti jättää nuo lisät maksamatta.

osaako joku kertoa et kuin vähän/paljon tienaa tes:n 3 luokan mukaan? oon menos pankkiin töihin ja palkkaus on tuon mukaan ja mulle se ei sano yhtään mitään. riippuuko asuinpaikkakunnasta (oulunlääni) tms vai näkeekö noi jostain pam:n sivuilta suoraan?

Riippuu, minkä alan TES.stä kyse. Ilmeisesti palvelualan? PAM:n sivut on varmaan helpon reitti.

Olisko jollakulla tietoa Tampereen tamfeltin palkoista? 5-vuorotyö olis kyseessä..
Hyvät. Tarkkaa euromäärää en tiedä, mutta siellä on töissä puolet miehen suvusta, yksi jamppa juuri tuossa vuorotyössä. Hyvin tuntuvat toimeen tulevan.

Olisko jollakulla tietoa Tampereen tamfeltin palkoista? 5-vuorotyö olis kyseessä..
Kemian liittoon kuuluu. Ainakin saman alan Albany Fennofelt kuuluu, joka tekee myös noita puristinhuopia paperikoneisiin. Ylitöitä tekemällä pääsee kyllä tuollaisiin 40-50k vuosituloihin.

osaako joku kertoa et kuin vähän/paljon tienaa tes:n 3 luokan mukaan? oon menos pankkiin töihin ja palkkaus on tuon mukaan ja mulle se ei sano yhtään mitään. riippuuko asuinpaikkakunnasta (oulunlääni) tms vai näkeekö noi jostain pam:n sivuilta suoraan?

Rahoitusalan tes

Näyttäisi olevan tällä hetkellä "muu suomi" ja vaativuusluokka 3 vähimmäiskuukausipalkka 1860,00 €.

Jaahas taas olisi kk-palkan päivittämisen paikka. It-alan hommia ulkomailla, ~5200 e/kk plus bonuksia muutama satanen. Verot maksan ulkomaille myös.

Meitsil o rahaa enemmä ku kellään täl foorumil ja lisää tulee. ;)

Autoil en ajele, mua ajetaan paikasta toiseen. ;)

Näin business-cityssä. ;)

Typerä thread. Tämä toteamus on kerrankin aiheellinen: Ketä oikeasti kiinnostaa jonkun palkka..

Nyt sitten riitti se autosta jauhaminen tässä ketjussa. KUKAAN ei enää kommentoi ko. asiaan mitään julkisesti. Viestit asian tiimoilta on tuhottu.

Typerä thread. Tämä toteamus on kerrankin aiheellinen: Ketä oikeasti kiinnostaa jonkun palkka..
Varmaan ihmisiä jotka ovat esimerkiksi miettimässä alan vaihtoa tai vasta valitsemassa alaa. Ja toteamus oli yhtä turha kuin nunnan nännit.

Kyllähän tälle threadille paikkansa on ja aivan varmasti sisältääkin monelle hyödyllistä tietoa. Munan mittailua varten on varmaan olemassa oma threadinsa tai halukkaat voivat ainakin sellaisen pystyttää.

Back
Ylös Bottom