Palkkasi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja black
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 PALKKASI? – ANSIOTASOT, URAT JA TODELLISET PALKANVERTAILUT SUOMESSA 💥

Meta description: Keskustelua palkoista: eri alojen ansiot, urakehitys, lisät, kokemukset ja avoin vertailu nimettömästi ja rehellisesti.

Nyt tuli enkat meikän palkoissa..

eli 7.31e/h

e:iltalisineen 11.14, lauantaisin 12.29 ja sunnuntaisin 14,62/h

siis ei iltalisä oo 11euroo tunti, vaan koko tuntipalkka 18 jälkeen, samoin lauantain palkka on 12.29 ja sunnuntain on tuplat

Eli kaupassa myyjän palkkojahan noi on.

e: ja mä vielä ennen tätäpäivää ex ja nykysenä kassaneitinä luulin että ilta ja lauantailisät on 50% ja sunnuntait 100 ja sunnuntai-illat 150%

imo sais kyllä nimenomaan olla aamu eikä iltalisät. Mua ainaki vituttaa n+1 kertaa enemmän mennä joksku aamukuudeks johku töihin, mut iltaa tekee todella mielellään. Samoin musta on kiva olla just lauantaisin töissä, sunnuntaisin kans, jos ei tuu formulat. Imo pitäis olla f1-kisojen aikaan tapahtuvasta työstä vähintään sen 100 euroo tunti, että sitä haluais tehä.

Minkähänlainen palkkausjärjestelmä Gigantissa on? Majaileeko foorumilla, ketään gigantin myyntitykkiä? :D
Ei ole kokemusta, mutta eiköhän ne itse kerro sen mainoksissaan. " Se on vain tyhmää maksaa liikaa" Kaippa tuo mainos koskee myös työntekijöiden palkkapussia.

Huoh, olispa mullakin tommoset iltalisät niinku Indicalla :D Niitä kun ei ole ollenkaan

Ei ole kokemusta, mutta eiköhän ne itse kerro sen mainoksissaan. " Se on vain tyhmää maksaa liikaa" Kaippa tuo mainos koskee myös työntekijöiden palkkapussia.

HOKS HOKS!!!
Ainakin joskus Gigantti maksoi jotain provikkaa peruspalkan päälle.
Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta hyvä koulukaverini oli Tammiston gigantissa opiskelun ohella.

Ei kyl kannata:D ensinnäki mä en kyllä oo yhtää varma siitä, että saako sunnuntai-iltana 18:00 jälkeen 20e tunti, ehkä, ehkä ei, vaan sunnuntaina tulee se 14e, ja toiseksi enpä vittumaisempaa työtä tiiä, työpaikalla on vanhoja elämääkyllästyneitä eukkoja, onneksi on sitte kyllä nuorempaaki opiskelevaa kissa-osastoa, asiakkaista puolet on vittuuntuneita mummoja ja vittuilevia keski-ikäsiä äijiä, asiakkaista edelleen puolet pitää sua alempana ihmisenä ja näyttää sen myös, esimerkiksi etukorttia on jo ehtinyt tulemaan naamalle, josta sen onneks nappasin kiinni enneku osu;) ja yleesäkin kohtelu on välillä ku koiralla.

Toiseksee jos siel vakituisest on, saa useimmista päivistä 7.31 tunti, ja suurin osa oikeistakin on määräaikasia ja osa-aikasessa työsuhteessa, ja tunteja tulee mitensattuu, välillä tekee tiukkaa tienata tonni kuussa, ja toinen vittumaisempi erityispiirre on, että millon tahansa saattaa tulla puhelu, että tunninpäästä töihin, siin ei muu auta ku mennä, koska jos ei jousta, ei kauaa tee työtäkää.

Niin, ja mä oon itse siellä sen takia, että on sitte kesäksi jotain työtä, ehkäpä samassa konsernissa tulevaisuudessakin, ja koska itse en kyllä muunlaista työtä voisi oikein saadakaan, mieluummin oisin osastolla ku kassalla. Ihan helvetinpaljo mielummin. Todella paljon mielummin. Vielä mieluummin myisin vaikka kalastusvälineitä tai varaosia. Kateeks käykin yhtä kaveria joka on varaosakaupassa. Paljon parempi duuni.

JA sitte on se ergonomia, tai ei ole.

Nimittäin eipä kyllä missään työssä tule niin selkä kipeeksi ku kaupankassalla. Ja se on vitun tympeen monotonista, se alkaa 6tunnin jälkeen vituttamaan ihan huolella, ja sitä ei saa missään näyttää, ja aina ku viikonloppu tulee, se on 15minuuttii kotona ja kauheessa kaatokännissä. Mulle ei ainakaa sovi, mut minkäs teet ku ei oo koulutusta muihin töihin vielä. Ja paljon motivoivampaa se on käydä kesäaikaan töissä, ku irkata ja käydä salilla, eikä tehdä mitään muuta, ku ei oo rahaa.

Ihan jees, mutten kyllä halua 30vuoden päästä olla lähelläkään kassoja;)

:jahas: Minulla on ihan hyvä palkka. Pääsee pari kertaa vuodessa ulkomaille ja saa kalkkunaleikkelettä ruisleivän päälle.
Vaikka palkanmaksaja onkin eräs ministeriö.

Perkele, meikä ei pääse ulkomaille, edes Thaimaahan. Mietin tässä taas kerran että nyt tosiaan taidetaan olla uran huipulla. Tästä jos vielä haluaa parantaa niin joutuu luopumaan suhteettoman suuresta osasta vapaa-ajastaan ja matkustamaan liikaa. Nyt on vielä homma balanssissa. Aamulla kävin parituntia opettamassa lautailua hiihtolomalaisille ja palkka juoksi kokoajan, siitä duuniin ja aamukakalle firman piikkiin :kuola:.

Perkele, meikä ei pääse ulkomaille, edes Thaimaahan. Mietin tässä taas kerran että nyt tosiaan taidetaan olla uran huipulla. Tästä jos vielä haluaa parantaa niin joutuu luopumaan suhteettoman suuresta osasta vapaa-ajastaan ja matkustamaan liikaa. Nyt on vielä homma balanssissa. Aamulla kävin parituntia opettamassa lautailua hiihtolomalaisille ja palkka juoksi kokoajan, siitä duuniin ja aamukakalle firman piikkiin :kuola:.
Palkallinen aamukakka, onko parempaa...:kuola:

Tämä thread on maailman turhin ja surullisin. Tämä kuvastaa teidän kaikkien, ihmisten, itsekkyyttä, pahuutta ja riittämättömyyttä.

Tämä thread on maailman turhin ja surullisin. Tämä kuvastaa teidän kaikkien, ihmisten, itsekkyyttä, pahuutta ja riittämättömyyttä.

öhhhhh, mmmitä?

normi meinaa ilmeisesti, että siellä töissä pitää käydä epäitsekkäästi pelkästä työnilosta, palkka on toissijainen asia ;)

Onnittelut sille, kenellä moinen onnistuu.

Miten ottaa maksimihyöty bruttopalkasta? Tilanne on kohdallani se, että maaliskuusta eteenpäin vuoden loppuun työnantajani alkaa maksaa palkkani ilman ennakonpidätystä, ja ennakkoverot maksan yhtenä könttänä joulukuussa ulkomaille. Tuo veropotti on kaikkinensa jotain 18-19 ke luokkaa, ja tuolle voisi siis loppuvuoden aikana hakea maksimaalisen tuoton.

Varmaan turvallisinta olisi laittaa rahat vaan korkeakorkoiselle tilille, koska varaa menettää tuota pottia ei todellakaan ole.

Back
Ylös Bottom