Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt tuli enkat meikän palkoissa..
eli 7.31e/h
e:iltalisineen 11.14, lauantaisin 12.29 ja sunnuntaisin 14,62/h
Ei ole kokemusta, mutta eiköhän ne itse kerro sen mainoksissaan. " Se on vain tyhmää maksaa liikaa" Kaippa tuo mainos koskee myös työntekijöiden palkkapussia.Minkähänlainen palkkausjärjestelmä Gigantissa on? Majaileeko foorumilla, ketään gigantin myyntitykkiä? :D
Ei ole kokemusta, mutta eiköhän ne itse kerro sen mainoksissaan. " Se on vain tyhmää maksaa liikaa" Kaippa tuo mainos koskee myös työntekijöiden palkkapussia.
Hyvä palkka on se millä ite pärjää, eikä se mitä naapurin mies tienaa.
Huoh, olispa mullakin tommoset iltalisät niinku Indicalla :D Niitä kun ei ole ollenkaan
:jahas: Minulla on ihan hyvä palkka. Pääsee pari kertaa vuodessa ulkomaille ja saa kalkkunaleikkelettä ruisleivän päälle.
Vaikka palkanmaksaja onkin eräs ministeriö.
.Palkallinen aamukakka, onko parempaa...Perkele, meikä ei pääse ulkomaille, edes Thaimaahan. Mietin tässä taas kerran että nyt tosiaan taidetaan olla uran huipulla. Tästä jos vielä haluaa parantaa niin joutuu luopumaan suhteettoman suuresta osasta vapaa-ajastaan ja matkustamaan liikaa. Nyt on vielä homma balanssissa. Aamulla kävin parituntia opettamassa lautailua hiihtolomalaisille ja palkka juoksi kokoajan, siitä duuniin ja aamukakalle firman piikkiin.

Palkallinen aamukakka, onko parempaa...![]()
Tämä thread on maailman turhin ja surullisin. Tämä kuvastaa teidän kaikkien, ihmisten, itsekkyyttä, pahuutta ja riittämättömyyttä.