- Ikä
- 45
Onnea Timbe! Varmasti olet ansainnut tämän korotuksen! Pikkuhiljaa määrätietoisella työllä sieltä "palkkakuopasta", kuten itse olet asian ilmaissut, päästään pois.
"Tyytyväisyys lopettaa kehityksen";)
No kun ei ole tyytyväinen, niin on vielä varaa kehittyä. ;) Ja tässäkin asiassa on vähän kaksi piippua taas. Toisaalta kun ei ole vuoroa, niin ei ole vuorolisiä (tosin vuoroa oli vuodessa vähän), mutta taas toisaalta on päiväduuni ja jonkinverran ajoa, joten tulee kilometreistä verotonta lisää vielä, kompensoinee nuo vuorolisät hyvin. Ja onhan päiväduunissa sitten päiväduunin edut, työaika on joustava jne.
Eniten on vituttanut tuo palkan kehittymättömyys. Nyt siihen tuli työantajani huomioiden ihan merkittävä parannus ja yleiskorotus syksyllä tuo vähän lisää vielä. Ei näillä tosiaan kuuhun mennä, mutta kaikki on aina eteenpäin.
Kyllä noin fiksulle ukolle firman olisikin syytä keksiä järkevämpää hommaa kuin varastoduuni;).
:lol2:
Nyt mä vasta varastossa työskentelenkin kun vaihdoin valmisvaraston ja lähettämön puolelta ihan materiaalivarastoon. Eli mun hoidossa on sitten kaikki saapuvan tavaran vastaanotto, varastojen (itse toimipisteen ja kolme vuokravarastoa) organisointi. Kalusteiden asennusta yms. Eli pääsee vähän liikkumaan. Välillä joutuu sykkimään kovasti, mutta työ on silleen itsenäistä, että ei ole pomo selän takana hengittämässä koko ajan.
Että silleen meni vähä pieleen sun veikkaukset, eli nyt mä vasta varastoimies olenkin. ;) Vielä kun pääsis vähintään kerran viikossa asennuskeikoille, niin sais ihan kivasti kilometrirahoja kun toimialueena on koko Suomi kuitenkin. Meillä on ihan asentaja tota varten, mutta ei sen aika tahdo enää riittää yksin kaikkea pyörittämään. Toivossa elän tän suhteen.