Palkkarit ja proteiinit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
38
Eli tästäki on varmaan ollu aika monta threadia ja useempi vielä päälle, mutta enpä nyt keksiny ettiä.

Ongelmana on siis se, että en oo käyttäny n. vuoteen lisäravinteita, koska niistä alko tulemaan aika paljoki finnejä (erittäin lievän aknen omistan muuten). Silloin käytin ensin Fastin Reco2:sta, sen jälkeen Muscle+:saa ja sinä aikana Fastin Massaa. Haluisin nyt alkaa taas käyttämään palkkaria ja jotain lisäproteiinia, mutta ilman niitä finnejä. Eli onko tiedossa semmosia tuotteita, jotka ei aiheuttais mitään iho-ongelmia. Tietysti aika hankala teiän varmaanki vastailla, mutta jos nyt jotain saisitte aikaseks niin olisin kiitollinen.

Mikä muuten ton finnireaktion yleensä näissä lisäravinteissa aiheuttaa? Lääkäri sano et ne sisältää vaikka mitä hormoneita ja myrkkyjä et niitä ei missään nimessä kantsi käyttää. :thumbs:

Timustaja sanoi:
Eli onko tiedossa semmosia tuotteita, jotka ei aiheuttais mitään iho-ongelmia.

Oletko nyt aivan varma, että lisäproteiini/palkkari aiheutti sinulle iho-ongelmia? Koska ainoa potentiaalinen aknenaiheuttaja palkkarissa on nopea hiilihydraatti. Vaikutustapaa en nyt tähän hätiin muista, ehkä jollakin on nyt jotakin tutkimustietoa(saattanee löytyä faktatietoa threadista "dieetillä katoaa finnit"). Lisäproteeineissa ei pitäisi olla mitään, mikä aiheuttaisi aknea.

Mikä muuten ton finnireaktion yleensä näissä lisäravinteissa aiheuttaa? Lääkäri sano et ne sisältää vaikka mitä hormoneita ja myrkkyjä et niitä ei missään nimessä kantsi käyttää. :thumbs:

Kovakuntoiset bodarit käyttää niitä -> Yleinen käsitys, että kovaan kuntoon ei pääse kuin hormooneilla -> Niissä täytyy olla hormooneja, ei tavis ajattele, että kaikki pitäisi piikittä.

Tietysti lääkäri lähinnä osoittaa tietämättömyytensä jos lähtee lisäravinteet mustamaalaamaan.

Kride sanoi:
Oletko nyt aivan varma, että lisäproteiini/palkkari aiheutti sinulle iho-ongelmia?

Kyllä oon joo. Heti ku lopetin palkkarin käytön ni iho alko paranemaan.

Itsellä myös samoja ongelmia. Pistin joskus siitä threadinkin tänne. Rupes selkään ja olkapäihin tuuppaamaan finnejä. Ei hääviä... Kun saan varastoni tyhjäksi niin koitan taatusti eri merkkejä...

jeps, mulla oli aivan samoja ongelmia. Nykyään käytän ainoastaan palkkarissa heraisolaattia ja korvaan malton hedelmillä. Välipalaprotu on heraisolaatti+maitoisolaatti. Finneistä oon päässyt näillä muutoksilla eroon ja kyseessä ei ole mikään murrosiän aiheuttama akne. Kaikki herakonsentraatitkin joita oon kokeillut ovat noin viikon päästä aiheuttaneet finnien ilmaantumisen(sisältävät usein nopeita hiilareita). Valmiit palautusjuomat jotka sisältävät maltoa aiheuttavat mulle massiivisia paukuroita. Kokeile noita mun esittämiä stydeemejä(tulee toki hieman kalliimmaksi) ja toivotaan että niistä olis jotain apua.

Timustaja sanoi:
Lääkäri sano et ne sisältää vaikka mitä hormoneita ja myrkkyjä et niitä ei missään nimessä kantsi käyttää. :thumbs:
Kannattaiskohan vaihtaa oikeaan lääkäriin? Tuo lausahdus kertoo kaiken kyseisen henkilön ammattitaidosta. Oikea lääkäri voisi myös löytää apua mainitsemaasi ihojuttuun.

Ettei se tuo ikä vaan tekis niitä finnejä, eikä palkkari.

juzzaz sanoi:
Kaikki herakonsentraatitkin joita oon kokeillut ovat noin viikon päästä aiheuttaneet finnien ilmaantumisen(sisältävät usein nopeita hiilareita).

Mistähän lienet herakonsentraattisi ostanut, kun siellä oikein hiilareitakin on ollut mukana (normaalia 6-7g/100g enemmän).. :jahas:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onkos kukaan tullut ajatelleeksi, että ne finnit saattais olla myös merkki kehon siirtymisestä anabolian kouriin, eli kehitystä tapahtuu...
Esim. kehon oman testosteronitason nousu saattaisi myös tehdä jotain vastaavaa, etenkin vielä nuorella, herkällä iällä :eek:
Muulla tavoin kuulostaa hieman kummalta että hera aiheuttaisi tuollaista, toki vatsavaivat ovat mahdollisia...
Sitten tuli vielä mieleen, että lieneekö kovasti hiilareita siinä palkkarissa, etenkin sitä nopeaa, dekstroosia? Se saattaisi myös olla hyvin herkästi finneillä reagoivalla yksi syy, mutta ei hätiä mitiä, sitten pitää vain palkkari sekoittaa itse tai valita sellainen jossa vain miedosti hiilareita ja ennemminkin maltona.
Mutta jos on vain kehityksestä johtuvaa reagointia, niin itse ainakin hymistelisin tyytyväisenä ja pyrkisin muilla keinoin rajoittamaan finniongelmaa :thumbs:

juffe sanoi:
Mistähän lienet herakonsentraattisi ostanut, kun siellä oikein hiilareitakin on ollut mukana (normaalia 6-7g/100g enemmän).. :jahas:
nyt kyllä täytyy myöntää, että totta turiset, siihen meni sekin teoriani. Kait tohon löytyy joku muu syy . Fakta on kuitenkin mun kohallani se että esim. fastin whey3 aiheuttaa naaman kukkimisen. Saman lafkan maito90 ei aiheuta mitään eikä yleensä useimmat heraisolaatit. :rolleyes:

Quadzilla sanoi:
Kannattaiskohan vaihtaa oikeaan lääkäriin? Tuo lausahdus kertoo kaiken kyseisen henkilön ammattitaidosta. Oikea lääkäri voisi myös löytää apua mainitsemaasi ihojuttuun.

Se oli nainen ja itseasiassa ihotautilääkäri :arvi: :lol2:

Timustaja sanoi:
Se oli nainen ja itseasiassa ihotautilääkäri :arvi: :lol2:
No jos tollasia juttuja satuilee, ei voi kovin pätevä olla missään. Tuntuu vähän siltä että ihmiset uskoo ketä tahansa, jolla on valkoinen kaapu päällä. Ihan sama mitä paskaa ne suustaan päästää, kaikki menee läpi.

Ai niin, varo ettet saa roidragea maltosta, lääkäri sano et siin o niinku jotai bodaushormooonia. :)

Quadzilla sanoi:
Ai niin, varo ettet saa roidragea maltosta, lääkäri sano et siin o niinku jotai bodaushormooonia. :)

Joo kuulin kanssa, et jos käyttää niitä lisä"hormoni"ravinteita PAINOJEN NOSTELEMISEN yhteydessä, niin siitä voi saada sellasen sivuvaikutuksen, että lihakset saattaa KASVAA!?!?!?! Siis kelaa nyt. Ihan hengenvaarallista noiden mömmöjen syöminen jos käy salilla ja muutenki!!

NOOT

Varsinkin jos roteiinia syö ja sitten ottaa muutaman kaljan, niin on ihan hulluna sekasin!!! Meidänkin kylällä yks söi ja sitten hakkas humalassa kaikki nakkikopin jonossa olijat!!! (kaverin isän suusta kuultua)

Ongelmaasi liittyen, eikös monille aiheuta esim. suklaa aknea? Johtuuko tämä sitten suklaassa olevasta rasvasta vai mistä? Itselläni palautusjuomat eivät aiheuta aknea, ei valmiit eikä itse sotketut. Riippuu varmasti paljon ihotyypistäkin.

edit:typo

kreatiinia kannattaa kuulemma välttää jos on ihon kanssa ongelmia, näin ainakin pätevältä vaikuttava iholääkärini vakuutteli minulle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom