Palkkariksi maito vai palkkarijauhe?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Artist
  • Aloitettu Aloitettu
Olen miettinyt tätä kysymystä viimeaikoina. Mistä sitä tietää mitä paskaa niissä jauheissa on. Maito on maitoa. Sitä tietää mitä siinä on. Olen juonut litran maitoa treenin aikana ja pikkuhuikka jää siitä treenin jälkeen. Perusmaitohan ei ole kovin kallista mutta mun maha ei kestä laktoosia paljon, joten on aika kallis reissu. Mulla on tönikkä Mass:in Recovery minttusuklaata. Maistuu ihan hammastahnalle, mutta siinä on laktoosia tosi vähän, joten sopii mahalleen ja lompakolle. Mistä tiedän mitä ne on sinne jauhanut? Epäilyttävän halpa. :wtf:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No katso tuoteselosteesta tai jos et siihen usko niin miten voit tietää, että maitokin on maitoa. Ja esimerkiksi rasvaton maito on kyllä aika kaukana siitä maidosta jota lehmän tissistä lypsetään navetassa. Jos ei maha kestä maitoa niin sitten jotain laktoositonta tilalle tai juuri noita laktoosittomia jauheita.

Sekoita se jauhe oikeassa suhteessa (säädä makusi mukaan jauheen ja veden määrä) ja anna tasaantua hetki ennen kuin juot niin maistuu todennäköisesti vähän paremmalle. Toki voi tehdä myös maitoon jolloin maku on ainakin mun mielestä useammissa jauheissa parempi kuin hanasta tulevaan viileähköön veteen tehtynä.

Olen miettinyt tätä kysymystä viimeaikoina. Mistä sitä tietää mitä paskaa niissä jauheissa on. Maito on maitoa. Sitä tietää mitä siinä on. Olen juonut litran maitoa treenin aikana ja pikkuhuikka jää siitä treenin jälkeen. Perusmaitohan ei ole kovin kallista mutta mun maha ei kestä laktoosia paljon, joten on aika kallis reissu. Mulla on tönikkä Mass:in Recovery minttusuklaata. Maistuu ihan hammastahnalle, mutta siinä on laktoosia tosi vähän, joten sopii mahalleen ja lompakolle. Mistä tiedän mitä ne on sinne jauhanut? Epäilyttävän halpa. :wtf:

Lueppa tämä.

http://www.bodyrecomposition.com/mu...son-of-chocolate-milk-and-surge-recovery.html

Hyvä artikkeli yllä, mutta tässä tapauksessa taitaa tulla edullisemmat proteiinit tuosta massin recosta kuin HYLAt / laktoosittomat maidot.

Tosin kun palkkari on ketjun aloittajan mielestä epäilyttävän halpa niin suosittelen ostamaan noi lisäravinteet vaikka kuntosaleilta tai Prismasta jolloin ei tarvi ostaa enää epäilyttävän halvalla

Suositut

Back
Ylös Bottom