Palkkari = Muro+maito

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja khAib
  • Aloitettu Aloitettu
mä ainakin juon vettä treenin aikana, 2 litraa. sarjojen välissä venyttelen mutta en muuten. palauttavista treeneistä en ole kuullutkaan ? tarvitseeko kevyitä viikkoja pitää jos treeni toimii ihan 110 % ? no rupeen sitten säästämään rahaa juomalla palkkarina aina litran maitoa sitä kun ei itse tarvitse maksaa :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei toi ihan oman threadin arvosta ollu, oisit pistäny tuonne Ravinto-puolen Kahjoimpien ravintouskomusten ketjuun.

Periaatteessa sama kait se on mistä prodensa saa mutta se maito ei ehkä hitaan imeytymisen takia palkkariksi sovi kuten vanha kunnon hera. + Sitten säilytysongelmat, milläs pidät maidon kylmänä pukkarissa treenin ajan. Ja ois se kyllä näköistä jos treenin jälkeen joku kaivais jostain akulla toimivasta sähkökylmälaukusta maidon, murot ja kupin ja rupeis pisteleemään poskeen. :rolleyes:
miks hitossa se palkkari pitää ylipäänsä vetää samalla sekunnilla kun reeni loppuu?

miksi ei loppulämmöt (=kotimatka) jonka jälkeen kotona vääntää itselleen palkkarin?!?

e:
jees, ymmärsinkö oikein että harrastelija voi hyvin korvata jonkun hera+malto palkkarin litralla maitoa ja saada sama hyöty ?
otahan nyt huomioon että se litran maito maksaa euron. saat aika kalliita jauhoja (hera+malto) ostella että pääset samoihin hintoihin.....

miks hitossa se palkkari pitää ylipäänsä vetää samalla sekunnilla kun reeni loppuu?

miksi ei loppulämmöt (=kotimatka) jonka jälkeen kotona vääntää itselleen palkkarin?!?

Uskoisin että on hyvä vetää se palkkari mahdollisimman pian treenin jälkeen että saadaan tila anaboliseksi. Mutta joo eipä se kait niin justiinsa ole meillä harrastelijoilla jos jää gramma lihasta kuussa saamatta sen takia jos juo palkkarinsa vasta himassa. Itse kuitenkin olen heti treenin jälkeen siemaissut aina palkkarit pukkarissa ja lähtenyt autolla himaan pistämään pihviä naamaan.

Uskoisin että on hyvä vetää se palkkari mahdollisimman pian treenin jälkeen että saadaan tila anaboliseksi. Mutta joo eipä se kait niin justiinsa ole meillä harrastelijoilla jos jää gramma lihasta kuussa saamatta sen takia jos juo palkkarinsa vasta himassa. Itse kuitenkin olen heti treenin jälkeen siemaissut aina palkkarit pukkarissa ja lähtenyt autolla himaan pistämään pihviä naamaan.
eikös treeniin kuuluisi myös kuulua jälkilämmöt? nusnus. vetääkö sen sit salilla kuntopyörällä (vaatii jonkun ruuvin löysyyttä päässä imo) tai kotimatka.

taitaa sulta se parin gramman "säästö" hävitä siihen kun lihaksista ei saa kaikkia happoja ja veriä ylipäänsä liikkeelle treenin jälkeen jolloin palautuminen häiriintyy jo alkuunsa....

ja kaikenlisäksi sun on pitänyt syödä ihan päin vittua jos vielä ei ole suolistossa aminohappoja luovutettavaksi ennen kun palkkarin imaisee. vaatii muistaakseni useampien tuntien paastoa ennen treeniä...

Se käsite "treeni" sisältää normaalisti paikkojen venyttelyt ja pikku kuntopyörälenkin salille tultaessa ja lähtiessä, loukkaantumisten ehkäisemiseksi ja palautumisen edistämiseksi. Tarkoitin vaan sitä että ei mielestäni mitään hirmu pitkää aerobista ole kannattavaa tehdä salireissun yhteydessä ettei pala lihasta. Normaalisti syön lämpimän ruuan parikolme tuntia ennen salille lähtöä, salille lähtiessä herapaukku tai rahka sekä vettä ja 5g kreaa naamaan. Jos tuo nyt on sitä päin vittuja syömistä niin kerros mulle oikea tapa? :david:

Se käsite "treeni" sisältää normaalisti paikkojen venyttelyt ja pikku kuntopyörälenkin salille tultaessa ja lähtiessä, loukkaantumisten ehkäisemiseksi ja palautumisen edistämiseksi. Tarkoitin vaan sitä että ei mielestäni mitään hirmu pitkää aerobista ole kannattavaa tehdä salireissun yhteydessä ettei pala lihasta. Normaalisti syön lämpimän ruuan parikolme tuntia ennen salille lähtöä, salille lähtiessä herapaukku tai rahka sekä vettä ja 5g kreaa naamaan. Jos tuo nyt on sitä päin vittuja syömistä niin kerros mulle oikea tapa? :david:
tuo on juuri oikea tapa.

jos syöt 6h ennen treenejä jonka jälkeen paastoat loppuajan, on hirveä kiire treenien jälkeen saada aminohappoja pakkiin. tuolla tahdilla sulla on vielä hyvän matkaa sitä lämpimän ruoan ravinteita käytettävissä treenin jälkeenkin. eli jotta sillä palkkarilla oikeasti olisi kiire, pitää paastota tosi paljon. ruoansulatuksessa kuitenkin kestää aikaa eikä esim lämpimän ruoan kaikki ravinteet kulu sadasosasekunnissa siitä kun ne on mahassa jne...

ja oletin siis ettei salille ole matkaa 10+ km.

tuo on juuri oikea tapa.

jos syöt 6h ennen treenejä jonka jälkeen paastoat loppuajan, on hirveä kiire treenien jälkeen saada aminohappoja pakkiin. tuolla tahdilla sulla on vielä hyvän matkaa sitä lämpimän ruoan ravinteita käytettävissä treenin jälkeenkin. eli jotta sillä palkkarilla oikeasti olisi kiire, pitää paastota tosi paljon. ruoansulatuksessa kuitenkin kestää aikaa eikä esim lämpimän ruoan kaikki ravinteet kulu sadasosasekunnissa siitä kun ne on mahassa jne...

ja oletin siis ettei salille ole matkaa 10+ km.

Tuntuu vaan aina että on nälkä treenin jälkeen, tulee sellanen "Nyt on saleen katabolista tämä jo" :eek: -fiilis. :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom