Palkkari maitoon vai veteen?

Tämmöne ajatus tässä tuli mieleen kun palkkarin join veteen sekotettuna. Maku on aivan karmee verrattuna maitoon, mutta alhasella budjetilla säästäisin verrattain paljon noista maitokustannuksista. Onko täällä muita jotka tekevät palkkarin veteen ja miten saatte siitä hyvän makuista? :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämmöne ajatus tässä tuli mieleen kun palkkarin join veteen sekotettuna. Maku on aivan karmee verrattuna maitoon, mutta alhasella budjetilla säästäisin verrattain paljon noista maitokustannuksista. Onko täällä muita jotka tekevät palkkarin veteen ja miten saatte siitä hyvän makuista? :)

Kyllä toi palkkari maitoon aina maistuu täyteläisemmältä, ite tuli käytettyä joskus aina 700ml täysmaitoa ku piti saada kaloreita, ai että :)

Nykyään kiskon ihan veden kanssa, star nutritionin stevialla maustettua vaniljaa menee tällä hetkellä ja diggailen mausta. Tosin en oo ikinä huonoja jauhoja maistanutkaan, kaikki on ollut hyviä, tottumis kysymyksiä sanoisin.

Uskoisin että suurin osa tekee palkkarinsa veteen.Niin myös itsekkin.
Eikä sitä maun takia juoda.Nykyään on kyllä niin saatanallinen valikoima noita jauhoja että varmasti löytyy useampikin hyvän makuinen.

Kyllä siihen veteen tehdyn makuun tottuu aika nopeesti. Ite oon tehny veteen pitkän aikaa, viimeksi teinkin maitoon ja purjo meinas lentää, se oli niin oudon tuntuista suussa :D

Nyt viime aikoina on tullut tehtyä maitoon, sen verran on alkanut vanilla pear-maku tyrkkäämään veteen sekoitettuna.

Ei kai sillä suurempaa merkitystä ole, jos et itse mitään syytä maidon välttämiseen keksi?

Itse tein ennen aina maitoon, mutta nykyään yritän välttää maitotuotteita. Älä maistele vaan ajattele palkkaria polttoaineena, nenästä kiinni tarvittaessa. Esim. maustamattoman Whey-100:n neutraaliin makuun tottuu ajan myötä.

Aina ennen tehnyt veteen, mutta nykyään maitoon. Tämä päätös tapahtui siinä hetkessä, kun maistoin Massin Cookies&Creamia maitoon tehtynä. Ei voi olla noin hyvää.

Ekat 1½v duunasin maitoon, kunnes rupesin lipittelemään palkkaria jo salilla enkä kotona, jolloin kylmä vesi kraanasta on helpompaa, kuin kylmälaukun mukaan raahaaminen/muovipullossa 1-2h lämmennyt maito. Samalla hetkellä tuli huomattua, että sekoittuu huomattavasti nopeammin ja paremmin veteen kuin maitoon nuo roheiinipulverit! Pari kertaa mietitytti maku veteen laitettuna ja sen jälkeen ei edes maidon kanssa ole maistunut.

Fairyvesi seokseen tullu sekoiteltua pariin otteeseen. Heitin joskus kiireessä sheikkeriin fairyt ja jätin likoon, jotta pinttynyt paska irtois paremmin vedellä huuhtoessa. Unohdin sen siihen päiväksi ja sit vaan seuraavana aamuna jauhot sinne ja vettä kraanasta. Normaalisti kuitenkin tulee sekoitettua veteen. Maku nyt on se ja sama, tosin Gainomaxin makuiset makupalat tulee vedettyä maidon kera (ei tietenkään sekoitettuna).

Jos haluatte tehdä maitoon niin hyvä tapa on tehdä juoma pieneen termospulloon kotona. Pysyy sekoitus kylmänä! Näin olen tehnyt itse aikoinaan ennen kuin siirryin perus vesisekoitukseen.

Itse tykkäsin tehdä maitoon kun vielä ysiluokalla kunnossa olin. Nykyään salille matkaa 14km, niin ei innosta käydä kotona koulun jälkeen, niin teen veteen. Rasvatonmaito on itsessäänkin hyvä palautusjuoma.

No vaiha sitten johonki toiseen jos se niin pahalta maistuu? Itsellä ainakaan ole ongelmia vetää starnutritionin recovery-pro minttusuklaata veden kanssa, ihan hyvää se on imho. Eikä suklaan makunen whey-100 oo myöskään mitenkään yrjöttävää, hyvin se alas menee.

En tiedä johtuuko marraskuusta ja komeista keleistä, mutta ihmettelen ettei kukaan ole vielä tullut valistaan, että maito hidastaa imeytymistä... Käytännön syistä itse juon veteensekoitettuna.

Esim. Star Nutritionin suklaa hera + hunaja on veteen hyvän makuinen, juo ihan mielellään. Maustamaton ei ole herkkua, mutta ei mitenkään epämielyttävänkään makuinen. Niin kuin jo tässäkin ketjussa todettiin, ei sitä maun takia edes juoda. (tai ei ainakaan pitäisi)

Maitoon jos on sarvipää tai ei halua gainseja. Mukavaahan se treenaaminen huvikseenkin on. Mielummin kyllä söisin kebabbia kuin joisin jotain litkua...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom