Tarkoitin että jos haluaa isommat laihkset ja lihasmassaa enemmän, kannattaisi syödä vähäkalorista ruokaa enemmän kuin vähemmän korkeakalorista. En tiedä, pitääkö paikkaansa, mutta noin olen sen ymmärtänyt.
Kysyisin vielä, että kuinka paljon proteiinin saanti vaikuttaa lihasten kasvuun? Kun ei ole oikein varaa ostaa tarvittavaa määrää proteiinia. Proteiinin tarve olisi n. 134 grammaa. Välillä en pääse edes puoleen asti tuosta määrästä.
Proteiinijuomiin ei ole varaa, heikentää varmaankin tuloksia? Olen kyllä itsekin huo0mannut sen, että kehitys on polkenut paikallaan, kun syöminen on vähentynyt ja samalla myös proteiinin määrä.
Kotona ei ole oikeastaan niin paljoa proteiinia saatavilla. Vaikka olen siitä kotona sanonut, niin tulee vastaus "ei siinä mitään proteiineja tarvita, kun treenaat vaan". Samalla kun olen ottanut vaikka banaania salille mukaan, että saa edes vähän hiilareita treenin jälkeen, niin sanotaan, että ei siellä mitään sellaisia tarvita ja sähän syöt meidät kohta vararikkoon. Just joo.