Paljonko teillä menee rahaa ruokaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J88
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Juu marinadit on painossa messissä, siks halvempaa.

Nopeesti arvioituna mul menee semmonen 8e treenipäivänä ravintoon, asun omillani. 2,5e tuosta menee opiskelijaruokalaan ja loput safkat väsään ite. Kaloreita tolla hinnalla vajaat 3k.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tunnostaa, että kaikki eli liikaa. No hullulla hullun huvit.

Kuukauteen: 120-160e perussafkat + ravintolasyömiset (lähinnä pikaruoka :D ) 0-50e

Meillä menee noin 100-140 euroa ruokaan viikossa. alkoholiin ehkä 50e viikossa. Lisäravinteita parin kk välein n. 80 eurolla. Taloudessa minä + läski muija

.. Taloudessa minä + läski muija

Olipas kivasti sanottu, oli sitten sanottu tosissaan tai vitsillä :rolleyes:

Asiaan, meillä menee kahden hengen taloudessa (2 liikuntaa harrastavaa nuorta aikuista) n.300e/kk ruokakauppaan + koulussa/töissä/ulkonasyömiset n. 100e eli yht. about 400e/kk. Onhan tuo aika paljon, mutta ruoasta ei tingitä kuin pakon edessä :D

Pääsettepäs halvalla. Meillä menee perusruokaan kuukaudessa reilu 500e ja lisäksi siihen ulkona syömiset ja herkuttelut 100e. Meitä siis vain kaksi. Eikä ees syödä kauheesti.

Ruokakauppaan noin 400-500€/kk, mä ja muija, siihen päälle ulkonasyömiset ja lisäravinteet(tällä hetkellä vain proteiini).

Meikäläinen elää "bodarin unelmaa" Työpaikaltani Nautateurastamosta saa edukasta/laadukasta lihaa:kuola: ja emäntä on kaupassa töissä Ja kantaa esim viimesen käyttöpäivän tuotteita (rahkaa, raikkua jne + tietty muita) 90% alennuksella:hyvä:

Alta satku menee siis kahdelta ihmiseltä. Opiskelija-aikana meni satkun viikko mutta siittä on jo 10v aikaa ja ne oli markkoja

Liikaa. Nykyään kaupassa käydäänkin kerran viikossa ja ostetaan koko viikon sapuskat kerrallaan...---> Ei heräte ostoksia--->rahaa säästyy.

sama kuten yllä. kerran viikkoon pyritään käymään kaupassa. ruokittavia on tällä hetkellä 2 aikuista ja 2 lasta (3v ja vajaa 2v). kerralla menee yleensä se vajaa 100e. riippuu pikkasen kaikesta.

Joku ~400e / kk tällä hetkellä. Kerran tai kahdesti päivässä duunissa (4.5e / ateria) + satunnaiset välipalat tekee yhteensä noin 10e / päivä. Lisäksi sitten kotiin safkat aina viikoksi kerrallaan noin 40e/viikko.

Meillä meni viime vuonna keskimäärin 350e/kk ruokaan. Lasku sisältää myös vessapaperit ja siivoustarvikkeet, ei kosmetiikkaa tai pesuaineita tms. Kaksi aikuista siis ja syödään ihan tavallista, hyvää kotiruokaa. Toinen puolisko ostaa melko säästäväisesti ja minä kompensoin. ;) Halvemmallakin ehkä pääsisi, mutta suosimme suomalaista ruokaa.

User Name

Ruoka on meillä ehdottomasti suurin menoerä. Kaksi aikuista ja ruokaan menee 20-30 euroa päivässä, eli 600-900 euroa kuussa. Sisältää myös saunaoluet ja wcpaperit ym. päivittäistavarat.

kyl ruokaan menee kolmen hengen taloudessa väkisinkin 100€/ viikko, jos haluaa syödä tervellisesti ja kunnolla. nyt kun kaupat nosti yhtäkkiä lähes kaikkien safkojen hintoja samaan aikaan ihan saatanasti ni ei välttämättä edes satku viikossa riitä...

Dieetillä menee sellanen 70-90e, massalla sitten ehkä 150e/kk ruokaan. Sinkkuimmeinen ja opiskeleva.

Hei te jotka ostatte kerran viikossa ruokanne, niin oletteko laskeneet ravintoarvot aina viikon pläjäyksestä vai mitenkä te homman hoidatte?

Olipas kivasti sanottu, oli sitten sanottu tosissaan tai vitsillä :rolleyes:

Totta, toi muija oli jo vähän halveeraava.. :whip:

hehe mä asun yksin ja mulla menee viikossa melkeen 100€ ruokaan, helvetin kallista tuo ruoka nykyään.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom