paljonko painoa?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
33
mikä olisi realistinen tavoite saada lihaa vuodessa kun olen niin aloittelija että ensi viikolla aloitan sali treenin ja olen 160 pitkä ja 45 laiha.?

20kg liikaa?:rock:

20kg on varmasti liikaa jos puhutaan pelkästä lihaksesta
10kg saattaa hyvinkin tulla ilman kovin suurta rasva% nousua jos ruoka lepo ja treeni kunnossa

joo kaikki on viilattu kondikseen. kuola suupielissä odottelen sitä et pääsen sinne salille :)

käytätkö hakua ikinä? tästä aiheestakin on monta hyvää keskustelua palstan kätköissä. kyllä sitä ensimmäisenä vuonna 10kiloa voi kotiin napata helpolla jos syö hyvin ja treenaa järkevästi ja lepää.

edit: älä kuiteskaan liikaa syö ja nappaa 3kk:ssa 20kg painoa niinkuin minä aloittaessani :wall:

fysioterapeutin kanssa olen katsonut :)
kuinka suureksi annatte rasva% nousta ennen ku lopetatte bulkin ja alotatte dietin?
mul on nyt 10% eli ei mitää diettii tarvi... tod.

edit:käytän hakua... mut en ikinä saa mitää järkevää esille niistä :(

Lapo sanoi:
:D "160 pitkä ja 45 laiha"

Mutta miten kondikseen...?

olen laiha :(
ja syönti on näin p30%hh40%r30% kcal 2200-2600 ja käytän kalorilaskuria päivittäin. treeni on tässä:
1. Rinta, yläselkä, olkapäät, kädet, vatsat

- Penkkipunnerrus tanko / Vinopenkkipunnerrus tanko 3*8-10*
- Pystypunnerrus tanko / pystypunnerrus käsipainoilla 3*8-10*
- Ylätalja 3*8-10*
- Alatalja 3*8-10*
- Hauikset tangolla / hauikset scott / hauikset kp 2*10-12*
- Rankalainen punnerrus / ojentajapunnerrus taljassa 2*10-12*
- Vatsarutistus taljassa 3-4*8-12*

2. Jalat, vatsat, alaselkä

- prässi 4*8-10*
- Reiden ojennukset 3*10-12*
- Koukistukset 3*10-12*
- Pohkeet seisten / pohkeet istuen 4*12-15*
- Jalkojennostot (taljassa pikkupainoilla) 3-4*12-15*
- selänojennus penkissä 3-4*12-15*

nukun yöt.:rolleyes:

Ite oon nyt 2kk käyny salilla ja paino noussu 4kg, pituutta tullu ehkä 1cm. Lihonu
en oo ainakaan näkyvästi ja toi painonnousukin on varmaan suurimmalta osin kreatiinin vaikutusta, mutta lihaaki on tullu erityisesti ojentajiin ja olkapäihin ja yläselkään, liekö sitten jotain harhakuvitelmaa.

maaliskuun lopusta tähän päivään.. 70,5kg -> 88,5kg. Eli painossa varmasti onnistuu tuo 20kg vuoteen, mutta lihaksena kokonaan ihan mahdoton.

Mut siististi syöt niin ei sitä läskiä niin mahdottomasti tule. En minäkään koe mikään älytön tynnyrimaha olevani :) Dieettaat sitten kun sulla on jotain dieetattavaa(yli 70kg sulle..) ja siihen asti keräät sitä massaa sopivalla tahdilla.

Just my 0,02€.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Elokuusta tähän 70kg -> 80kg Eikä flääsääkään ihan kaikki.. toivottavasti :D. Ei siinä muu auta kun syö paljon ja treenaa hyvin. Ja nukkuakkin kannataa, vaikkakin ittellä on jääny ihan liian vähiin.

Syyskuun alusta 72->80 fläsäähän tuo taitanee olla voittopuolisesti,mutta ehkäpä murto-osa lihastakin:rolleyes: eli kyllä tuo 20kg ihan mahdollinen on painonlisäyksenä vuodessa,mutta kuten sanottu ei lihaksen olomuodossa kuitenkaan.Mutta väliäkös sillä,sitten kiristellään kun on alle saatu hieman sitä lihastakin,eli huolella vaan lapioit ruokaa.:whip:

Se 10 kg on ihan järkevä tavoite ekalle vuodelle ja ihan mahdollinenkin jos peruasiat (ravinto, lepo, treeni) on kunnossa.

hölkääjä sanoi:
ja syönti on näin p30%hh40%r30% kcal 2200-2600 ja käytän kalorilaskuria
Tuota käytät kalorilaskuria? Siis käytätkö olenkaan ruokavaakaa, esim. jos otat riisiä keitettynä tai muuta vastaavaa, niin onkos sinulla ruokavaakaa, jos kerta noin viimeisen pääle lasket. Itse en voisi elää ilman ruokavaakaa, on se niin hyvä keksintö, helpottaa kalorien laskentaa 100% ja lasken joka päivä kalorit tarkalleen, paitsi jouluna.:rolleyes:

NGV sanoi:
Tuota käytät kalorilaskuria? Siis käytätkö olenkaan ruokavaakaa, esim. jos otat riisiä keitettynä tai muuta vastaavaa, niin onkos sinulla ruokavaakaa, jos kerta noin viimeisen pääle lasket. Itse en voisi elää ilman ruokavaakaa, on se niin hyvä keksintö, helpottaa kalorien laskentaa 100% ja lasken joka päivä kalorit tarkalleen, paitsi jouluna.:rolleyes:

oletko oikeasti 15v? miks hitossa lasket kaikki kalorit tarkalleen? säähän kasvat vielä ja hormoonitasot jyllää niin saatanasti, itellä alkaa jo hiipuu. kantsis vetää vaan vielä mututuntumalta, sitten kun oot jotain 18 paikkeilla, niin alkaa helpommin tulla rasvaa kehoon. mutta joo, ihmettelen, että noin nuori jo panostaa niin sairaasti bodaukseen :(

onko siinä nyt jotai ihmeellistä? itekki oon sellane et ku johki hurahtaa nii siihe hurahtaa sit 100%

KSENA sanoi:
..itellä alkaa jo hiipuu. kantsis vetää vaan vielä mututuntumalta, sitten kun oot jotain 18 paikkeilla, niin alkaa helpommin tulla rasvaa kehoon..

Eiköhän se ala hiipumaan siinä 25+v jälleen. Älä jeesustele. Ite oon 18v ja jyrrää kovemmin ku koskaan.

EDIT: kovimmat horkkatasot miehillä on siinä 17-25 ikävuoden välillä. Kannattaa siis puntata :rolleyes:

Niin ja NGV, älä laske niitä makaroone 0.5g tarkkuudella, kunhan jumppailet järkevästi ja syöt kovasti. Kyllä sä ehdit ja ihan perushommilla kehittyy aivan homona. Viikko bulkkia ja viikko diettiä saa vaan maratoonarin kropan ja vitutuksen.

Back
Ylös Bottom