Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta miten kondikseen...?joo kaikki on viilattu kondikseen.
Lapo sanoi::D "160 pitkä ja 45 laiha"
Mutta miten kondikseen...?
Tuota käytät kalorilaskuria? Siis käytätkö olenkaan ruokavaakaa, esim. jos otat riisiä keitettynä tai muuta vastaavaa, niin onkos sinulla ruokavaakaa, jos kerta noin viimeisen pääle lasket. Itse en voisi elää ilman ruokavaakaa, on se niin hyvä keksintö, helpottaa kalorien laskentaa 100% ja lasken joka päivä kalorit tarkalleen, paitsi jouluna.hölkääjä sanoi:ja syönti on näin p30%hh40%r30% kcal 2200-2600 ja käytän kalorilaskuria
NGV sanoi:Tuota käytät kalorilaskuria? Siis käytätkö olenkaan ruokavaakaa, esim. jos otat riisiä keitettynä tai muuta vastaavaa, niin onkos sinulla ruokavaakaa, jos kerta noin viimeisen pääle lasket. Itse en voisi elää ilman ruokavaakaa, on se niin hyvä keksintö, helpottaa kalorien laskentaa 100% ja lasken joka päivä kalorit tarkalleen, paitsi jouluna.
KSENA sanoi:..itellä alkaa jo hiipuu. kantsis vetää vaan vielä mututuntumalta, sitten kun oot jotain 18 paikkeilla, niin alkaa helpommin tulla rasvaa kehoon..
Niimpä. Jos jätkä haluaa olla tarkka syömisistään, niin antaa olla.hölkkääjä sanoi:onko siinä nyt jotai ihmeellistä? itekki oon sellane et ku johki hurahtaa nii siihe hurahtaa sit 100%