paljonko painoa?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
33
mikä olisi realistinen tavoite saada lihaa vuodessa kun olen niin aloittelija että ensi viikolla aloitan sali treenin ja olen 160 pitkä ja 45 laiha.?

20kg liikaa?:rock:

20kg on varmasti liikaa jos puhutaan pelkästä lihaksesta
10kg saattaa hyvinkin tulla ilman kovin suurta rasva% nousua jos ruoka lepo ja treeni kunnossa

joo kaikki on viilattu kondikseen. kuola suupielissä odottelen sitä et pääsen sinne salille :)

käytätkö hakua ikinä? tästä aiheestakin on monta hyvää keskustelua palstan kätköissä. kyllä sitä ensimmäisenä vuonna 10kiloa voi kotiin napata helpolla jos syö hyvin ja treenaa järkevästi ja lepää.

edit: älä kuiteskaan liikaa syö ja nappaa 3kk:ssa 20kg painoa niinkuin minä aloittaessani :wall:

fysioterapeutin kanssa olen katsonut :)
kuinka suureksi annatte rasva% nousta ennen ku lopetatte bulkin ja alotatte dietin?
mul on nyt 10% eli ei mitää diettii tarvi... tod.

edit:käytän hakua... mut en ikinä saa mitää järkevää esille niistä :(

Lapo sanoi:
:D "160 pitkä ja 45 laiha"

Mutta miten kondikseen...?

olen laiha :(
ja syönti on näin p30%hh40%r30% kcal 2200-2600 ja käytän kalorilaskuria päivittäin. treeni on tässä:
1. Rinta, yläselkä, olkapäät, kädet, vatsat

- Penkkipunnerrus tanko / Vinopenkkipunnerrus tanko 3*8-10*
- Pystypunnerrus tanko / pystypunnerrus käsipainoilla 3*8-10*
- Ylätalja 3*8-10*
- Alatalja 3*8-10*
- Hauikset tangolla / hauikset scott / hauikset kp 2*10-12*
- Rankalainen punnerrus / ojentajapunnerrus taljassa 2*10-12*
- Vatsarutistus taljassa 3-4*8-12*

2. Jalat, vatsat, alaselkä

- prässi 4*8-10*
- Reiden ojennukset 3*10-12*
- Koukistukset 3*10-12*
- Pohkeet seisten / pohkeet istuen 4*12-15*
- Jalkojennostot (taljassa pikkupainoilla) 3-4*12-15*
- selänojennus penkissä 3-4*12-15*

nukun yöt.:rolleyes:

Ite oon nyt 2kk käyny salilla ja paino noussu 4kg, pituutta tullu ehkä 1cm. Lihonu