Paljonko painoa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
No 1 kg viikossa on vaatimattomat 52 kg vuodessa... :david: Saattas olla aika suuri prosenttiä läskiä tuossa. Alottelijana ehkä 10 kg vuodessa vois olla hyvä tavota. Tai lähes vastaavasti 1 kg kuukaudessa!

eiköhän realistinen olisi aika lähellä 0,5kg per kuukausi hyvällä ruokavaliolla. Siis tällöin ei läskiä pahemmin tulisi vaan about 6kg lihaa mahdollisesti ensimmäisena vuonna ja myös toisena vuotena saattaa vielä tulla näin paljon jos on hyvä tuuri ja liha tarttuu hyvin. Itseeni on aina tämä liha tarttunut hyvin vaikka treenaisi vain perseen nostoa penkistä, mutta siinä sivussa todettakoon että läski tarttuu myös todella helposti jonka vuoksi pitää olla todella tarkkana syömisen kanssa.

Jotenkin tuntuu tyhmältä kysymykseltä. Älä sitä painoa tuijota vaan peiliä. Ite sen parhaiten huomaat peiliin katsomalla että nyt olis aika vähentää tai lisätä syömistä.

Muuta en tiedä mutta 2kg kuussa oli mulle liian kova tahti. Ja sen eteen piti syödä tosissaan. Sittemmin laihdutin..

jarhu sanoi:
Timba79, 10kg vuodessa? ja siitä läskiä 1-3kg? 7-9kg vuodessa lisää lihasmassaa... Kuulostaa hyvin vaatimattomalta? siis aloittelijalta.

Mun mielestäni enemmänkin realistiselta kun vaatimattomalta. Riippuu tottakai lähtökohdista ja siitä osaako treenata, syödä ja levätä ees sinneppäin.

Mä sain massaa ekan kuuden treenikuukauden aikana noin 8kg. Siitä ehkä n. 2-3kg rasvaa. Kyllä aloittelija (riippuu tietysti myös lähtötasosta) voi saada melkein kilon lähes rasvatonta lihasmassaa kuukaudessa. Tämä tahti vain ei ikävä kyllä jatku loputtomiin.

Mulla on painoa tullu n.1,5 aktivisen treenaamisen jälkeen se 8kg ja siihen ku lisätään ne kilot mitä on muuttunu läkistä lihakseksi niin se loppu määrä menee just siihen 15kg:n eli se 10kg vuodessa.

Zone-sarja -42%
MKS sanoi:
Mä sain massaa ekan kuuden treenikuukauden aikana noin 8kg. Siitä ehkä n. 2-3kg rasvaa. Kyllä aloittelija (riippuu tietysti myös lähtötasosta) voi saada melkein kilon lähes rasvatonta lihasmassaa kuukaudessa. Tämä tahti vain ei ikävä kyllä jatku loputtomiin.

Kuukaudessa ei toi kilo ole aloittelijalle mikään mahdottomuus, mutta ketjun aloittaja puhuis samasta painonnoususta viikossa, se on jo mahdotonta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Timba79 sanoi:
Kuukaudessa ei toi kilo ole aloittelijalle mikään mahdottomuus, mutta ketjun aloittaja puhuis samasta painonnoususta viikossa, se on jo mahdotonta.

itse aloin 3kk sitten tosissaan syömään ja treenaamaan kunnolla, ja paino on noussut nyt n. 16 kg, eli reilu kilon per viikko, läskiä tietty osa mutta ei kovin paljon. lähtökohtakin varmasti ratkaisee, jos on aivan kukkakeppi ku aloittaa treenaamisen (niinkuin mä olin) niin kyllä se paino tuppaa äkkiä nousemaan.

Mä kun aloitin treenaamaan, niin paino laski 15kg kahdessa kuukaudessa... :hyper:

Nestettä oli varmasti 5kg tuosta ja osa läskistä muuttui lihakseksi ja osa hävisi johonkin. Nyt on hyvin onnistunut, koska paino on pysynyt 98-100 kg välillä jo kolme kuukautta ja vyöstä on tänä aikana saanut kiristää 2 reikää.

tourettes sanoi:
itse aloin 3kk sitten tosissaan syömään ja treenaamaan kunnolla, ja paino on noussut nyt n. 16 kg, eli reilu kilon per viikko, läskiä tietty osa mutta ei kovin paljon. lähtökohtakin varmasti ratkaisee, jos on aivan kukkakeppi ku aloittaa treenaamisen (niinkuin mä olin) niin kyllä se paino tuppaa äkkiä nousemaan.

Totta ja todella :worship: suoritus tämä sinun suorituksesi!

Timba79 sanoi:
Totta ja todella suoritus tämä sinun suorituksesi!

-Ohhoh! Onpas kovia poikia...-yhdyn onnittelijoiden kuoroon! :worship:

-minä oon nyt taas alottanut pitkän tauon jälkeen aivan nollista ja oon yhden kuukauden treenannu. Paino on noussu 0,5 kg ja minä vähän epäilen että siitäki on suuri osa läskiä...

Mutta vyötärön mitta on pysyny 84 cm. Ja painoja saa panna lähes joka kerta lisää vähäsen. Oon kyllä vetänyt ihan tarkotuksella 20 toiston sarjoja totuttelumielessä. Nyt aloitan toisen kuukauden ja teen samoja perusliikkeitä 15 toiston sarjoja. Vielä tän jälkeen kolmas kuukausi jolloin teen 10:n sarjoja ja alan totutella "lajinomaisesti" juuri niihin liikkeisiin jotka kuuluu ohjelmaani.

Sitten mulla on hyvä pohja ja voin alkaa vääntää täysillä! En kyllä kovin paljo vielä odottele ekoilta kuukausilta muuta ku että voimat vahvistuis ja tottuis taas liikkeisiin että paikat kestäis. Sanoin tossa vaimollekin että tää on kestävyyslaji; kattotaan ny sitten parin vuoden päästä, mitä on tapahtunut... -jos vielä eletään...

-Koitin muuten ekan kerran 17 vuoteen dippiä... -ei mennyt yhtäkään :curs: ...-mutta kyllä pian menee :evil:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom