Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jarhu sanoi:Timba79, 10kg vuodessa? ja siitä läskiä 1-3kg? 7-9kg vuodessa lisää lihasmassaa... Kuulostaa hyvin vaatimattomalta? siis aloittelijalta.
MKS sanoi:Mä sain massaa ekan kuuden treenikuukauden aikana noin 8kg. Siitä ehkä n. 2-3kg rasvaa. Kyllä aloittelija (riippuu tietysti myös lähtötasosta) voi saada melkein kilon lähes rasvatonta lihasmassaa kuukaudessa. Tämä tahti vain ei ikävä kyllä jatku loputtomiin.
Timba79 sanoi:Kuukaudessa ei toi kilo ole aloittelijalle mikään mahdottomuus, mutta ketjun aloittaja puhuis samasta painonnoususta viikossa, se on jo mahdotonta.
tourettes sanoi:itse aloin 3kk sitten tosissaan syömään ja treenaamaan kunnolla, ja paino on noussut nyt n. 16 kg, eli reilu kilon per viikko, läskiä tietty osa mutta ei kovin paljon. lähtökohtakin varmasti ratkaisee, jos on aivan kukkakeppi ku aloittaa treenaamisen (niinkuin mä olin) niin kyllä se paino tuppaa äkkiä nousemaan.
yhdyn mielipiteeseenTimba79 sanoi:Totta ja todella suoritus tämä sinun suorituksesi!
Timba79 sanoi:Totta ja todella suoritus tämä sinun suorituksesi!