Varmaan aika vaikeaa tehdä tuosta tutkimusta kun kaikki ihmiset on erillaisia, jotkut saa lihasta nopeammin, jotkut rasvaa. Mutta kyllä Thibaudeaulla on niin paljon käytännön kokemusta että tuohon tekstiin luottaisin. Hyvä myös että tuossa puhutaan kokoajan natuista, yleensä TMusclessa annetaan neuvoja mitkä toimivat kunnolla vain roinaajilla. :(
Itse asiaan voin sen verran sanoa että joko maltilliset plussat (300-500) tai sitten syklittely, pysyy kokoajan rasvaprossa matalana mutta lihastakin tulee, eikä tarvitse keväällä panikoida kun näyttää läskiltä wowin-pelaajalta. Mun mielestä varsinkin nää nuoret sikabulkkarit on aivan pellejä suorastaan suurinosa. Nousee virtsa päähän kun mukamas vitun isoja miehiä paita päällä, noh katsotaan sit kesällä rannalla kun pojat kattelee muitten päkkejä ja itekseen ajattelee että ompa naru, vaikka lihasmassaa on samanverran mutta ei ole sitä 1-2cm läskiä päällä tekemässä hanskasta isompaa. Ei muutakun valoja päälle ja peilin eteen. Oli ihan pakko avautua hieman kun meidänkin salilla palloilee näitä rasvaklöntti-salkkari joonataneja jotka on niin isoa poikaa mutta erottuvuutta ei oo missään. Aluks olin jopa vähän kateellinen mutta sitten näin pojat ilman paitaa ja repesin melkein päin naamaa saunassa poikien adonis-muodoille. Saman olisi saanut ilman treeniäkin kaljalla aikaan