Paljonko painoa bulkin aikana?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juhna
  • Aloitettu Aloitettu
epäilen että olisit saannut 5kilon bulkilla samat tulokset mutta 15kg vähemmän fläsää. ja yli 3kg lihasta 5kk on aika epätodennäköistä. ainut missä oot onnistunut niin tuplaamaan läskin määrän kropassa.
edittinä vois heittää että paljon on housujen koko vyötäröltä kasvanut?

Voi vittu näitä maltti on valttia äijiä, siis kyllä ihan sikamättö bulkissa ei ole kauheasti järkeä, mutta myöskään vetämällä 5 kilon maltillisia bulkkeja ja sitten dietille systeemillä niin ei sitä kyllä koskaan kasvakkaan IMO :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muistakaa se että kalori on vahvin anabolinen aine, jos tohtii sikabulkkia vetää niin kyllä varmasti liikkuu rauta paremmin salilla ja painoa tulee..
Itse ainakin alkuaikoina bulkatessani sain paljon lihaa luiden ympärille vaikka rasvaakin tuli. omapaino nousi vuodessa 60kilosta 75kiloon ja rasvoista sen verran että vatsat näkyi 75kg massoilla edelleen.
ja kuningasliike penkki 35kg-100kg :) ne oli niitä hyviä aikoja ne:D

edit:
Pienenä yhteenvetona omasta mielestäni massakausi kannattaa vetää jos olet vasta aloittanut puntin noston ja peilistä katsoo luurankoa muistuttava heppu, jos taas painosi on yli 100kg ja rasvaa reilusti, niin diettiä päälle :).

Vähän yli 20kg on tullu otettua 2,5vuoden aikana, vieläkin näkyy vatsapalat mutta vähä huonommi ku aluks..

se peilihän tässä bulkkihommassa on myös hyvä apuväline eihän sitä itseään tarvi rotkoporsaan kuntoon päästää. kahtoo eka miten lähtee kerääntymään sitä massaa.

Vyötäröltä mittanauhalla on helppoa tarkkailla tuleeko sitä lihasta bulkilla,2 kiloo läskiä ja sentti vyötäröllä vai miten se kaava nyt meni.

mulla varmaan 12kk/10kg laihaläskistä läskiksi :) no ei vaan... jonkinlainen rengas alkoi jo tulla tossa ajassa. arvelisin että piffiä se 2 kg, kolme maksimissaan.. Nesteitä ja rasvaa.

Vuodessa on tullut painoa 50kg->74kg, rasvaa on tietenkin tullut mutta rasvan määrä suhteessa rasvattomaan määrään ei ole muuttunut. Samassa ajassa penkki 35kg->80kg ja mave 60kg->135kg
Ja hanska 27cm->35cm ja kreatiinia käytetty nyt viimeiset 4kk 5-10g treenipäivinä.

Ainakin normi natubodarille joka haluaa näyttää aina suht hyvältä, toi hirvee bulkkaus ei oo järkevää. Yleensä tyypit jotka sitä kannattaa, ei kyl ilman vaatteita bodareilta näytä, korkeintaan sen muutaman kuukauden vuodessa. Se on vaan karu totuus et jos oot kovassa kunnossa, ni ei sitä vaatteet päällä huomaa kovin moni. Sitä läskin kertymisen määrää ei itse voi ees käsittää, jos rasvat on jo bulkille lähtiessä paljon yli 10%. Erottovuus on valmiiksi perseestä... Sit dieetillä huomaa kun on paino tippunu 10kg eikä oo yhtään erottuvampi. T:Kokemuksen karvas rintaääni..

Ainakin normi natubodarille joka haluaa näyttää aina suht hyvältä, toi hirvee bulkkaus ei oo järkevää. Yleensä tyypit jotka sitä kannattaa, ei kyl ilman vaatteita bodareilta näytä, korkeintaan sen muutaman kuukauden vuodessa. Se on vaan karu totuus et jos oot kovassa kunnossa, ni ei sitä vaatteet päällä huomaa kovin moni. Sitä läskin kertymisen määrää ei itse voi ees käsittää, jos rasvat on jo bulkille lähtiessä paljon yli 10%. Erottovuus on valmiiksi perseestä... Sit dieetillä huomaa kun on paino tippunu 10kg eikä oo yhtään erottuvampi. T:Kokemuksen karvas rintaääni..
Mun mielestä Universumin epäreiluin asia on tämä, että ne jotka alkaa bulkkamaan alle kympin rasvoista voi syödä lähes mitä vaan, sitten kun on 10 kiloa bulkattu niin masussa näkyy vielä palikat. Sitten taas, jos aloittaa bulkkaamaan laihanaläskinä, niin se on melkein 1kg/kk, jos ei haluta ajaa itseään vielä enemmän jokinorsun näköiseksi. Itse kuulun tähän jälkimmäiseen porukkaan ja siksi tilitän.:itku:

Viime jouluna aloitin pumppaamisen ja siitä lähtien on tullut noin kilo kuussa massaa(Lue: lihaksen kasvu), ja sikspäkki näyttää paremmalta kuin aikoihin. Tosin ei kyllä painoakaan ole vasta kun reilu 61. Nyt olis tammikuussa tarkoitus kokeilla vähän bulkkaamista n. 3000 kilokalorin ruokavaliolla. Rasvaprosentti tällä hetkellä arviolta 7-9% :) Tuo 1kg/1kk lihasta on omasta mielestäni hyvinkin mahdollista kun ihan normiruokaa mättää

No nyt otetaan tällanen 2kk pieni bulkki. Paino ~66kg nyt olen ottanut kreatiinin latausjakson ja paino ~69kg. Tullaan päivittelemään tietoja sitten myöhemmin :)

Viime jouluna aloitin pumppaamisen ja siitä lähtien on tullut noin kilo kuussa massaa(Lue: lihaksen kasvu), ja sikspäkki näyttää paremmalta kuin aikoihin. Tosin ei kyllä painoakaan ole vasta kun reilu 61. Nyt olis tammikuussa tarkoitus kokeilla vähän bulkkaamista n. 3000 kilokalorin ruokavaliolla. Rasvaprosentti tällä hetkellä arviolta 7-9% :) Tuo 1kg/1kk lihasta on omasta mielestäni hyvinkin mahdollista kun ihan normiruokaa mättää
Kuvia!

ja paskanvitut jos et bulkkaa et myöskään kasvata lihasta. Unohda ne sikspäkit jos haluut oikeesti sitä lihasta. Totuus on se että jos haluut olla ympärivuoden kireenä et myöskään saavuta hirveästi lihasta:) eli yhteenveto jos haluat kasvattaa kunnolla lihasta niin siinä tulee sivutuotteena myös rasvaa. Ja imo tuo 1kg/kk lihaa on jo sen verran kovaa tahtia että siihen pitää jo bulkata

Eli samaa mieltä^^:kuvia:

Ja paskan vitut.. kyl se päkki voi näkyä vaikka painoa nostetaanki. Mun mielestä bodarin kyl pitää näyttää urheilijalta eikä miltää syöttöporsaalta. Rasvojen vaa pitää olla tarpeeksi alhaalla,ennenku mietitään pluskaloreilla alkamista.

On muitakin vaihtoehtoja kuin syöttöporsas ja päkki. Saat kyllä aika paljon bulkata kympinkin rasvoista että saat ittes syöttöporsaan näköiseksi.

On muitakin vaihtoehtoja kuin syöttöporsas ja päkki. Saat kyllä aika paljon bulkata kympinkin rasvoista että saat ittes syöttöporsaan näköiseksi.

No ei siinä lopulta ihmeitä tarvita. Sitä kun rupee sitä safkaa vetämään urakalla ja jos ei muuten hirveesti liiku kuin salitreenin merkeissä niin helposti sitä fläsää alkaa kertymään.
Talvellahan se nyt ei niin haittaa mutta kesäksi sitten taas proggista ennen kuin kehtaa mennä hietsuun ilman jotain kokovartalokaapua.
Kannattaa siis oikeesti vetää aerobista bulkilla eikä vaan keskittyä siihen jääkaapilla ravaamiseen.

Maha vaan kasvaa tuollaisella vauhdilla.

No joo ei haittaa vaikka tulee vähän mahaa. Olin syyskuussa samoissa mitoissa kun intissä -97 johtuen kevään/kesän työkiireistä ja erittäin huonosta syömisestä. Tarkoitus olisi nyt pysytellä tässä +90 kilossa muutaman kuukauden ja sitten tiputtaa normaalipainoon 85kg (pituus 178cm). Rasaprosentti tällä hetkellä 17,8 joten en mä nyt vielä ihan hirveen läski ole.

No ei siinä lopulta ihmeitä tarvita. Sitä kun rupee sitä safkaa vetämään urakalla ja jos ei muuten hirveesti liiku kuin salitreenin merkeissä niin helposti sitä fläsää alkaa kertymään.
Talvellahan se nyt ei niin haittaa mutta kesäksi sitten taas proggista ennen kuin kehtaa mennä hietsuun ilman jotain kokovartalokaapua.
Kannattaa siis oikeesti vetää aerobista bulkilla eikä vaan keskittyä siihen jääkaapilla ravaamiseen.

joo toi lenkkeily o aika kova juttu siihe et rasvaa ei kerry. pitää aineenvaihdunnan liikkessä ja nostaa tieteki kokonais kulutusta ite lenkkeilin enne flunssaa 2-3krt viikko söin lenkki päivänä suurinpiirtein samat kalorit kuin salipäivänä n.3200 fläsää ei pahasti kertynyt

Kun nyt taas fläsää on kertynyt enemmän kuin ennen vaikka olen huomioinut sen että syön lenkkien verran vähemmän energiaa.Syy johtunee siitä että pitää aineenvaihdunnan kovempana ? :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom