Paljonko Mike nostaa penkistä pitkän tauon jälkeen? Nostot suoritettu.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
vaikkakin muutaman käyttäjän mielestä en mitään penkkaamisesta tiedäkään.
tuo 150 nosto pitkän tauon jälkeen ei ainakaan noita epäilijöiden luuloja vähennä, päinvastoin :)

Lähditkö ihan natuna matkaan vai onko jonkinlainen "korvaushoito" päällä?

Aika hyvin kyllä näyttää voimatasot pysyvän, mutta onhan tuota taustaakin.

Vaikka Mikelle tauon aikana onkin rasvaa tullut on yläkroppa silti aika paksu ja ei kädetkään ihan tikut ole. En ihmettele vaikka 150kg tulisi yli vuodenkin tauon jälkeen.

Siis viimeisimmästä horkkanapista on todella kauan aikaa, reilusti yli tämän treenitauon. Enkä siis ole alkamassa treenaamaan kun ei kiinnosta vieläkään. Eli tämä on siis totaalitauon jälkeen otettu, ei treeniä, eikä mitään lääkkeitä, kahvia join ja jätskiä söin ennen nostoja.

Kyllä mä vähän yllätyin miten nuo voimat noin hyvin oli pysynyt, jalat maassa olisi saanut enemmän otettua. Antaa tämä toivoa treeniin natikkana, olen niin huonossa kunnossa noin niinkuin bodausmielessä, että tästä jos alkaisi syömään hyvin ja treenaamaan aktiivisesti, niin voisi päästä ihan hyvään kuntoon, ei ne kaikki horkkalihat ole lainalihaa, uskoisin vähintään 1/3 jäävän jos kunnolla treenaa ja safkaa.

Etkös Mike itekin päässy koviin tuloksiin just kemikaaleilla?

Varmaan sen takia on tota epäröintiä sun tieto taitoa kohtaan, koska "no on se aina helpompi ku on aineet käytössä" jne.

Toki pääsin, ei kai kukaan oleta että 220kg nappastaan natuna tuosta vain ellei ole helvetin iso mies alunperin.

Mutta historiaan jos palataan, niin sain jo natuna 155kg alle 75 kiloisena, eli paska tuloshan tuo on mitä nyt otin. Tosin jos tässä treenaisi yhtään samalla asenteella kuin aikanaan, niin 180kg ei varmana olisi mikään ongelma 6kk jälkeen.

Veikkaan samaa, monta kertaa se rinta meni rullalle ja se arpikudos kun ei pahemmin anna periksi, vaan sen vierestä sitten aina repeilee varsinkin kun lihas venyy pumpissa. Mulla ottaa niin hyvin rinta vastaan treeniä kun tekniikassa pyrin aina nostamaan maksimaalisesti rinnalla, pumppi on aina ihan älytön ja se todellakin tuntuu miten alkaa kiristämään.

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/tEbcZHnb2ew&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/tEbcZHnb2ew&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

Meitsi musalle repeili jo heti alkuun. Mönkään meni meikäläisen arvailut. Olishan sitä enemmänkin noussu, mutta kuka sitä paikkoja rikkomaan. vai?

M-Nutrition OsmoPure 1 kg -35%
Jee, nyt mun ei tarvi tyytyä olemaan peruskäyttäjä ensi syksystä lähtien köyhyyteni vuoksi :D no ei, oisin mä ne vipit maksanu...

Elikkä kai nämä ilmaisvipit nyt sitten astuu voimaan vasta kun edellinen päättyy? Maksoin alkusyksystä ensimmäiset vipit, vissiin elokuussa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom