Paljonko Mike nostaa penkistä pitkän tauon jälkeen? Nostot suoritettu.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Olen tässä pitänyt totaalista taukoa treenistä monta monta kuukautta, noin 4-6kk. Ajattelin ensi viikolla mennä salille, Nyyssölän kanssa videoimme ensimmäisenä tiskillä sen, kauanko todellisuudessa taukoa on. Veivaamme korttini lukijasta läpi, jotta näemme koska viimeksi kävin salilla.

Pistetään pieni arvauskisa päälle. Paljonko tulen nostamaan yhteensä kiloja kun otan ykkösen sekä sarjan satasella.

Arvaukset tähän ketjuun, boldatkaa viestin alkuun arvauksenne, voitte kommentoida projektia viestiinne.

Oikein arvanneiden kesken arvotaan vuoden vipit. Videoimme kummatkin sarjat, ykkösen ja sarjan satasella.

Tässä nostohistoriani, jos siitä olisi apua päättelemään miten voima säilyy.

Kisoissa raw 217,5kg/108,1kg ja 205kg/99,4kg.

Salilla 200kgx4 ja 220kg. Natuna 155kg/74kg.

Nostan sarjat jalat penkillä, en uskalla ottaa jalat maassa, koska voin rikkoa paikkani. Tulokset siis tulevat vähän alaspäin kun ei ihan täysiä uskalla revitellä.

Alustava arvaus:
16*100
1*170

1770 kokonaiskilonaatio :)

Kerropa oma painosi vielä, se olisi hyvä tietää, niin voi arvella paljonko voimaa lähtenyt.

Ja otatko merkistä ykkösen vai miten?

Voin sanoa, että 175 on todella yläkanttiin, aikaisemmin kun tosissani vielä koitin treenata, niin 165kg sarjoissa jo sattui perkeleesti paikkoihin.

Katsoin juuri vaa-alla painoni, en voi tajuta, mutta se on edelleen 100,5kg. Olen kai sitten lihonut, mutta miten, kun en mitään edes syö? Päivittäisiä kaloreita tulee takuulla alle 1500.

Niin ja en ota merkistä, mutta kaikki varmaan ymmärtävät, ettei mun penkit ole mitään runkkareita varsinkaan kun jalat penkillä nostan.

1x145kg
14x100kg

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Back
Ylös Bottom