Paljonko maksat kuntosalimaksuja?

mielenkiinnosta kyselen,kun itse maksan 45€ vuodesta.eli kuukausi hinta on 3,75€.

0 eur / kk, eli työpaikan puolesta sali käytössä 24h / vrk.
Muihin harrastuksiin uppoaa sitten jonkin verran rahaa, mutta sitähän tässä ei kyselty.

iso-erno sanoi:
mielenkiinnosta kyselen,kun itse maksan 45€ vuodesta.eli kuukausi hinta on 3,75€.

Yliopistoliikunnan maksun eli 20€ / vuosi. (1,67€/kk) :D

Tuolla saa vielä valita kahden eri salin välillä eli Hipposhallin ja Liikunnan salin yliopistolla.

Pistimpä paremmaksi... ;)

Edit: prkl Training Day peittosi tuon mun hinnan... :jahas:

20e/kk
Isän luona on kerrostalon kellarissa ilmanen sali.. Mutta mielummin maksan noin vähän kun sali on 100metrin päässä ja ihan kunnollinen.

Larzan sanoi:

Tuolla saa vielä valita kahden eri salin välillä eli Hipposhallin ja Liikunnan salin yliopistolla.

Pistimpä paremmaksi... ;)

Edit: prkl Training Day peittosi tuon mun hinnan... :jahas:
no jos rehellisiä ollaan niin olen "unohtanut" maksaa vuosimaksun..eli 0€. pakko se on mennä maksamaan ennen vuoden vaihdetta,kun kumminkin hävyttömän edullinen..

Vuosi 200€ ja sali Lohjan Bodaus.

Larzan sanoi:

sama

yliopistoliikunnan 20e / vuosi ja sitten firman sponssaamat kertaliput (!) käytössä parempaan paikkaan. Taitais tulla duunipaikalle halvemmaksi kustantaa kuukaisikortit, mutta sou not.

training_day sanoi:
0 eur / kk, eli työpaikan puolesta sali käytössä 24h / vrk.

Sama. Tai noista ympärivuorokauden avoinna olevista ovista en ole varma, mutta eiköhän lafkan avainkortti öisinkin toimi. Ei onneksi ole käytännön kokemusta asiasta, ihan niin kiire ei ole vielä koskaan ollut!

Niin ja onhan siellä tosiaan sauna ja uima-allaskin, meikäläisen osalta kuitenkin vielä korkkaamatta. Ehkä vielä jonain päivänä...

30€/kk

Back
Ylös Bottom