Paljonko maksat kuntosalimaksuja?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oma sali maksaa 120 euroa per kalenterivuosi. Korttia ruvetaan yleensä myymään siinä tammi-helmikuussa, ja se sitten kestää seuraavaan vuoteen saakka. Lisäksi on tarjolla 75e/puoli vuotta -vaihtoehto.

Sinäänsä melkeinpä turha maksaa koska salille menemiseen ei korttia edes tarvitse - pari kertaa kuussa vaan tulee mies tarkastamaan, onko käynti maksettu. Sali on hyvin korkealaatuinen, monta tankoa löytyy, painot joita voi vapaasti pudottaa maahan, voimaräkki + kolme penkkiä - ei paljoa muuta haluaisikaan.
Varmaan kuitenkin kannattaa maksaa, jotta sali toimii jatkossakin, sillä ei tuo ole paha hinta, melkein ilmainen. Itse en pidä edes kalliina salia, jossa itse käyn kuukausi maksaa 35€ ja pidempiä aikoja saa hieman halvemmalla esim kesä-elokuu maksaa 75€.

Varmaan kuitenkin kannattaa maksaa, jotta sali toimii jatkossakin, sillä ei tuo ole paha hinta, melkein ilmainen. Itse en pidä edes kalliina salia, jossa itse käyn kuukausi maksaa 35€ ja pidempiä aikoja saa hieman halvemmalla esim kesä-elokuu maksaa 75€.

Tiedän kyllä, siksi itse maksankin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
29 euroa kuukaudessa. Näin töissä käyvänä sanoisin olevan suhteellisen edullinen hinta. Kyseessä kuitenkin sali, joka on keskustassa kävelymatkan päässä. Vapaiden painojen puolella saa tehdä aivan kaikessa rauhassa, koska suurin osa hessuista heiluu laitteiden kanssa :rolleyes:

Kävin aiemmin hieman kauempana nuhjuisemmalla salilla. Kyllä siihen saliinkin kannattaa tarpeen vaatiessa hieman käyttää euroja. Ainakin itsellä treenimotivaatio on aivan eri tasolla. On saunat, on siistiä, on uudet hyväkuntoiset laitteet ja painot, ihmiset hyvällä tuulella jne jne. Ainakin itse kun salilla vietän useamman tunnin viikossa, maksaa siitä lystistä mielellään vähän enemmän.

50€ kuukaudessa. Onhan se helvetin kallista mutta onneksi isi maksaa :D Sali on todella iso (reilu 1100m2) ja varustelu sekä tilat priimatasoa. Kävisin toki halvemmalla salilla, mutta sijainniltaan tuo on ainoa järkevä, koska lähinnä oleva sali (noin 200m päässä kotoa) on ilmainen mutta varustelultaan huono ja hyvin pieni.

Haa, päivitys. :) Nykyään oon maksellu tota 25 euroa kuukaudessa jo yli puoli vuotta...

64e/kk :jahas: Noinkin tyyris vain siksi, että tuolla hinnalla käytössä on kolme kuntosalia ja siihen sisältyy vielä saunat (tavallinen & infrapuna), ryhmäliikuntatunnit, tennis-, kössi-, koripallo-, ja suliskentät, sun muut härpäkkeet ja aktiviteetit mitä talosta löytyy. Jo kaks vuotta jäsenenä ja oon ollu erittäin tyytyväinen kyseisen yrityksen tarjontaan. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom