Paljonko maksat kuntosalimaksuja?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eikö kannattaisi mennä jalkaisin jos on kivenheiton päässä? :wtf:

Vai onko tuo joku systeemi että voit maksaa bussikortilla salimaksun? :eek:

itse maksan euron per kerta tai iltaisin 5e

Siis salille on mahdollisuus ostaa 20 kerran tai 50 kerran sarjalippu TAI maksaa käteisellä 3,50€ TAI maksaa bussikortilla joka on halvin vaihtoehto, eli se 1,20€ :D Jopa halvempi kuin sarjaliput

0€, duunin sali, pieni ja "hikinen" mut kaikki tarvittava löytyy. Ei mitään turhan monimutkaista eikä edes ruuhkainen. Auki 24/7 :rock:
Mulla sama, sopivan pieni sali, jossa saan luukuttaa omaa musaa juuri NIIIN lujaa kuin haluan. Perusraudat löytyy, vaikka käsipainot loppuvatkin turhan nopeasti... ja jalkaprässiä haluaa joskus tehdä sitten maksullisella salilla á 5e/kerta, useimmiten kyllä pärjää kyykyllä.

Total sum 20-50e/vuosi. :)

0€/kk ja elinikäinen "jäsenyys" kaupungin parhaalle salille. Olin siellä duunissa 4v. ja siitä tämä etu, olen pomon kanssa aika hyvää pataa.

Siis salille on mahdollisuus ostaa 20 kerran tai 50 kerran sarjalippu TAI maksaa käteisellä 3,50€ TAI maksaa bussikortilla joka on halvin vaihtoehto, eli se 1,20€ :D Jopa halvempi kuin sarjaliput

Mikäs se tuommoinen maksujärjestely on? Koskaan kuullutkaan "bussikortti ominaisuudesta" - valaise tyhmää. :rolleyes:

199€/14kk, salille saa mennä kortilla 05-23 joka päivä.

Nyt kun 6x/vko tuolla käy, niin hintaa kerralta tulee 0,7€. Vanhalla salilla oli 5,7€ :D

199€/14kk, salille saa mennä kortilla 05-23 joka päivä.

Nyt kun 6x/vko tuolla käy, niin hintaa kerralta tulee 0,7€. Vanhalla salilla oli 5,7€ :D

tää o halpaa! samoin kuin mulla 150€ vuosi ja 06-22 salille koodinlukijalla! sali rakennettu 2012, uudet laitteet!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mikäs se tuommoinen maksujärjestely on? Koskaan kuullutkaan "bussikortti ominaisuudesta" - valaise tyhmää. :rolleyes:

Siis bussikortille kun lataa rahaa vaikka 20€, niin sillä voi maksaa bussin lisäksi ainakin hervannan alueella uimahallit ja kuntosalit. Käy vähän niinkuin yleiskorttina jokapaikkaan :D Maksu toimii samanlailla kuten busseissa, että lätkästään vain se kortti siihen ''ympyrän'' keskelle, kone piippaa ja maksu oli siinä

19 euroa/kuukausi.

pääsettepäs jotkut halvalla lihoiksi,ite pulitan 58/kk.mut salia en vaihtais,kaikki pelittää siellä just niinku pitää,henkilökunta mukavaa ja osaavaa.toisella puolella kaupunkia mutta ei haittaa

Siis bussikortille kun lataa rahaa vaikka 20€, niin sillä voi maksaa bussin lisäksi ainakin hervannan alueella uimahallit ja kuntosalit. Käy vähän niinkuin yleiskorttina jokapaikkaan :D Maksu toimii samanlailla kuten busseissa, että lätkästään vain se kortti siihen ''ympyrän'' keskelle, kone piippaa ja maksu oli siinä
Vinkkinä, toimii sitten myös Nokian uimahallissa.

Oma sali maksaa 120 euroa per kalenterivuosi. Korttia ruvetaan yleensä myymään siinä tammi-helmikuussa, ja se sitten kestää seuraavaan vuoteen saakka. Lisäksi on tarjolla 75e/puoli vuotta -vaihtoehto.

Sinäänsä melkeinpä turha maksaa koska salille menemiseen ei korttia edes tarvitse - pari kertaa kuussa vaan tulee mies tarkastamaan, onko käynti maksettu. Sali on hyvin korkealaatuinen, monta tankoa löytyy, painot joita voi vapaasti pudottaa maahan, voimaräkki + kolme penkkiä - ei paljoa muuta haluaisikaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom