Paljonko maksat kuntosalimaksuja?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
39€/kk

Mistä ihmeestä noin kosmisen hintaisia saleja edes löytyy:wtf:?

Kuulin, että Pietarissa on sali, jokä maksaa noin 200 €/kk. Melkein tekisi mieli kähteä käymään Pietarissa tarkistamassa se, mitä tuolla summalla saa.

Oma vuosikorttini maksoi vähän vajaan tonnin ja bonuksena mukaan tuli ilmainen 13. kuukausi. Melkein joka kerta tulee kolmisen euroa lisää palautumisjuomasta.

20$/kk golds gym:lle + vuosimaksu joka oli jotain 50$. Hintaan kuuluu myös ryhmäliikunnat, peruspunttis olis vain 15$/kk. Törkeen halpaa ja sali on mitä parhaimmasta päästä. Kyykkyhäkkejä 6 rivissä ja muitakin suorituspaikkoja ja käsipainoja tarpeeksi.

72€/8kk. Kesäkuukausiksi pitää tosin etsiä joku toinen paikka, kun loistava Kontulan Kuntokellari on kiinni kesä-elokuun. Onko Liikuntamylly mistään kotoisin?

25-40e/ 10krt riippuu siitä, onko salin omistajalla hyvä päivä vai ei.;)

Monipuolinen on liikuntamylly. Varsinkin voimapuoli on hyvä, harvemmin sillä puolella täyttä. Muutenkin isot tilat ja mahdollisuudet mm. juoksemiseen, säkin hakkaamiseen, erinäisiin yleisurheiluharjoitteisiin ymhs.
Itse kuntosalipuoli aina iltapäivisin tosi tukossa ja usein puuttu toinen tietyistä käsipainoista, koska joku älyvapaa nyysinyt tai muuta vastaavaa jekkua laitteet usein hajalla. Iso miinus on heikko ilmanlaatu, vedät vähänkin kovemman treenin niin tulee heikko-olo.
Kirjavaan porukkaan ja erinäisten tilanteiden selvittelyyn ja vatvomiseen kannattaa varautua.:wtf:

Elixia 67e/kk. Kyllä ne ryöstää minnuu ku luen noita teidän muiden kuukausimaksuja! Miulla on kuitenkin opiskelijahinta eikä edes premium, jonka kyllä haluaisin hankkia.

Elixia 67e/kk. Kyllä ne ryöstää minnuu ku luen noita teidän muiden kuukausimaksuja! Miulla on kuitenkin opiskelijahinta eikä edes premium, jonka kyllä haluaisin hankkia.

Mikäs se premium on ku ei oo tommosta tullu eteen? 67e lienee aika normihinta nykypäivänä. 0e oli itellä elixialla silloin ku olin siellä töissä ja nyt kk-maksu olisi oikeasti 59e, mutta työnantaja maksaa 18e/kk niin itselle jää vain 41 maksettavaksi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jumalauta mitä hintoja. Ittellä 35€/4kk

On kyllä juu hävyttömän kalliita. Mullakin on noussu joka vuos pikkasen, mut ei se siltikään tainnu vielä olla ku 89e/12kk.

Mikäs se premium on ku ei oo tommosta tullu eteen? 67e lienee aika normihinta nykypäivänä. 0e oli itellä elixialla silloin ku olin siellä töissä ja nyt kk-maksu olisi oikeasti 59e, mutta työnantaja maksaa 18e/kk niin itselle jää vain 41 maksettavaksi.

Premium jäsenyys antaa mahdollisuuden treenata kaikilla Elixian saleilla. Miun liittymisen aikaan tais maksaa 5e/kk lisää jos halusi kaikki salit käyttöön. Nykyhinnasta en tiijä.

Mulla kuuluu itseasiassa toho yheksänkympin vuosimaksuun kaikki pumppipampitki. Pitäs varmaan jo kohta uskaltautua testaamaan semmostakin :D

Mut kuuluuko noihi 50€-60€/kk saleihi muutaki ku se kuntosali? :O

Juu, sen sata erilaista ohjattua jumppatuntia. Jos ei noista ryhmäliikuntatunneista välitä, eikä lapsiparkkia tartte (Elixia) niin onhan nuo punttisalista todella kallis hinta. Itse maksoin kallista hintaa vuosia, toisin viimeset vuodet hyödynsin sen lapsiparkin. Se kun on mukana, niin ei se enää niin kalliilta tuntunut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom