Paljonko maksat kuntosalimaksuja?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Miten ihmeessä voit päästä Elixiassa 53€/kk :wtf: ??

Vanha soppari. Mullakin oli tuollainen. Yritin sitä täälläkin tyrkyttää kun vaihdoin pois, ei vain kukaan ottanut. Mieluummin maksavat sen 60 euroa.

Aijuu. No voihan hitto, harmi etten silloin ollut täällä, vaihdoin Elixialle ryöstöhintaan pari vuotta sitten:(

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mun nykyisen duunin hyviin puoliin kuuluu se, et likuntaseteleitä saa ostaa aika ison määrän, niin, et ite maksaa niistä puolet. Aikaisemmin määrä oli 20 nippua per vuosi, mut nyt ne meni pirskatti tiputtaa sen määrän puoleen... No 10 nipullakin saa aika kivasti salikortille aikaa ja oma osuus tuosta määrästä on 200 euroa (arvo siis 400 euroa). Eli tällä hetkellä menee sellainen 228 euroa/ kahdeksalle kuukaudelle (kerkisin just ennen vuoden vaihdetta viel tilata kymmenen nippua, niin saan tällekin vuodelle viel sen kymmenen :D). Tuohon hintaan kuuluu sekä kuntosali että ryhmäliikuntatunnit. Me likes. :)

Aijuu. No voihan hitto, harmi etten silloin ollut täällä, vaihdoin Elixialle ryöstöhintaan pari vuotta sitten:(

Mun soppari oli vielä siitä hyvä, että sen 2 vuoden määräaikainen oli tietty umpeen mennyt ja siinä oli se 2 kk vuodessa lomavapaata ilman veloitusta optio.

Vähän kyllä ikävä sitä silmänruokaa mitä Elixia tarjosi. ;) Ihan hyvä sali treenata muutenkin mutta nyt kun muutettiin jäi typerälle sijainnille ja kun sai uuden hyvän salin puolta halvemmalla, niin mikäpäs tässäkään vaihtoehdossa.

Mun soppari oli vielä siitä hyvä, että sen 2 vuoden määräaikainen oli tietty umpeen mennyt ja siinä oli se 2 kk vuodessa lomavapaata ilman veloitusta optio.

No käännäpä nyt vielä vähän veistä...:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No käännäpä nyt vielä vähän veistä...:D

Jep, mieluusti. 10 vuotta itse maksoin Elixialle. :D

Mielenkiintoista nähdä noiden hintapolitiikka jatkossa. Tuo GoGo Express melkein vieressä on tarjouksen kanssa kolmannes Elixian hinnoista. Ei oo joo sellasia jumppatunteja, mutta en minä eikä moni muukaan niitä käyttänyt. Joten vähän ihmettelen jos hinnat voi vielä nousta... Enempi ois mielestäni paineita toiseen suuntaan. Mutta eniten lienee vielä Kuntomaailma paineessa.

Ei edes tartte olla jos on ottanut sopparin aikoja sitten. Nykyisin Elixian hinnat on ihan hirveät ja oon kohtuu onnellinen että omakin on otettu hyvään aikaan.

En vanhoista hinnoista tiedä. Liityin itse vajaa vuosi sitten ihan sen takia että tuo Elixia oli noin 300m lähempänä himaa, eikä tarvitse enään taittaa autolla noin 1km matkaa Fressiin, missä myös hinnat nousivat 69e/kk ja salilaitteet alkoivat hajoilla ja olla yhä useammin huollossa.

Itsehän en myöskään maksu salimaksuja laisinkaan syystä että painiseuralla ilmainen tuo sali!:) Toimii vallan mainiosti paremman puutteessa!

0e. Taloyhtiön pieni, yhden huoneen kokoinen sali. Löytyy levytanko ja riittävästi rautaa, leuanvetotanko, dippipaikka, lisäpainovyö, säädettävä penkki ja joitain puntteja. Muuta ei oikeastaan edes kaipaakaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom