Paljonko maksat kuntosalimaksuja?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Just soitin täällä pikkupaikkakunnalla salin avaimista vastaavalle jampalle ja kysyin mitäs kustantaa, niin 80€ vuodessa. Ei paha tosiaanka ja saada käy koska huvittaa. Edessä siis jälleen uuden salin valloitus. Työpaikkakunnallani oon käyny salilla hintaan 16€/10 kertaa, joka tosin opiskelijahinta ja mä ketku kun olen työssäkäyvä aikuisopiskelija...

118€/50krt. Eli n. 41€/kk.

On tämäkin kyllä melko hintavaa ~45e/kk. Maanantaina taas täytyy ostaa kolmisen kuukautta lisää.

Tällä hetkellä ilmaiseksi, kuitenkin suht tasottomalla salilla. Jossain vaiheessa ajattelin siirtyä parempaan, jos jostain läheltä löytyisi hyvä, eikä hinnat mitään kovin korkeita.

Mistä jengi löytää näitä 5-9€/kk saleja? Pääkaupunkiseudulla halvimmat mihin olen törmännyt ovat Kisahalli ja Liikuntamylly, mutta niissäkin kk-kortti 20 euron tuntumassa.

Itse maksan salimaksuja 29€/kk mikä on mielestäni kohtuuhinta hyvästä salista.

Ei kaupungeissa taida pahemmin niin halpoja saleja olla, täällä landella Oulun pohjoispuolella maksaa 6e/kk missä minä käyn. Ihan hyvä sali, uudet laitteet jne mutta suht pieni.. Joitaki puutteita kans on.. Esim. käsipainoja vaan 20kg asti, ei ole normaalia leuanvetotankoa, ei ole mutkatankoa, ei ole pec deckiä, ei ole kyykkytelinettä (smith on) jne.. Lisäks kaikkia laitteita on vaan yks niin esim. jalkaprässiin ja penkkiin on joskus jonoa, tosin ei siellä yleensä juuri muut käy ku minä ja kaverit :) Yks seinä kokonaan peilien peitossa jos haluaa katsoa miten tekee liikkeet tai muuten vaan pullistella :D Kuntopyöriä, cross trainereita jne. sen sijaan on hirveesti, niitä taas ei kukaan käytä ku vaan lämmittelyksi ja sit naisten vuorolla tietenki :) Juoksumattoa ei kans löydy.

35 e/ 6 kk
Sali on auki 07:00 - 20:00 ja saa käydä sillon kun huvittaa, ja kaiken lisäksi vielä helvetin hyvät laitteet ja ei käy paljoa porukkaa.

:dance2:

Nykyään 250€/vuosi...sali missä käyn on suhteellisen karu kellari, mut vehkeet löytyy mitä tarvii.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
9e/kk :) Liikuntamylly!

Paikallisen uimahallin vuosimaksu on 400-leikkirahaa. Ei paha siihen nähden että saa joka päivä vapaasti salin lisäksi käyttää uima-altaita sekä saunaosastoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom