On se kyllä täällä pienellä paikkakunnalla kuppaista tää meno, kun 3kk kesäkortti maksaa 120e ja tuossa Pakkiksen ylälaidan bannerissa vastaava kortti on 95e. En tiedä sitten minkälainen tuo East Body on salina, mutta kuvien perusteella hyvältä vaikuttaisi, joten pännii hieman tuollainen hintaero. Pk-seudulla jannut nostaa parempaa palkkaakin TESien mukaan, mutta salihinnat on alempia. Joka tapauksessa ostaisin tuon 120e kortin, koska sali on loistava, mutta harmittavasti jää viimeinen kuukausi kokonaan käyttämättä intin alkamisen takia. Täytyy ostaa varmaankin sitten vain 2kk kortti ja irtokertoja intin ajaksi niin voi lomilla käydä kotoakin salilla.
Parhaillaan maksan 45e/kk tästä lystistä. Kerrassaan vitun kallista huvia minun budjetille ja mun täytyy suorastaan ihmetellä, miten mä pystyn käyttämään noi rahat saliin, koska yleensä yritän karsia parhaani mukaa tollasia juoksevia menoja. On se kehittyminen ja onnistumisen ilo kuitenkin sen arvoista.:thumbs:
Toisaalta vaihtaisin salia vaikka heti jos jostain löytyis halvemmalla sali, jossa voisin hoitaa treenin kunnolla.