Paljonko maksat kuntosalimaksuja?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Opiskelijahinnalla maksan 220€/6 kk, eli kuukaushinnaksi tulee n. 37 €. Mielestäni ihan kohtuullinen.

no huh! ja itse ajattelin, että opiskelijahinnalla 110€/12 kk on aivan liian kallista! :lol2:
plussana tuossa kuntosalissa olisi, että se on ehkä kilometrin päässä, joten ei tarvitsisi 20 km ajaa leville.

Hieman vain arveluttaa, ettei salilta löydy vapaita painoja, taikka tankoja, vaan kaikki laitteet toimii ilmapaineella.

0€ - entinen salibandyn pelaaja käy ilmaseks seuran salilla

Tällä hetkellä 27€/kk opiskelija-alennuksella suoravelotuksella, aivan sikahinta. Vaihdankin kohta kaupungin salille kun loppuu opiskelu, eli 65€/6kk eli reilu kymppi kuussa. Sopiva hinta, turha maksaa jotain tyyliin 50€ kuussa salista:wtf: Ylimukavuudenhaluista spedeilyä tän päivän "trendisaleissa" IMO.

105€ 3kk eikä minkäänlaisia opiskelija-alennuksia, mutta sali sijaitsee 100m päässä kotoa ja on vielä kaupungin halvin sali :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
64e/kk. lähellä, viihtyisä, kaikin puolin mukava paikka, jossa hyvä henkilökunta ja salin lisäksi monipuoliset ryhmätunnit.

Kunnan kuntosali, maksoin aikoinaan 25e avainpantin ja koska olin silloin vielä alle 18-vuotias, minulta ei peritty syksy- ja kevätkauden maksuja (40e)...Eikä jostain syystä ole peritty edelleenkään, vaikka jo yli 18 olen..Kai ovat unohtaneet. Eli käytännössä en maksa mitään kuntosalista.

Tällä hetkellä ilmaista, ens syksystä eteenpäin taitaa alkaa se ~250e / vuosi raksuttamaan. Kalliiksi käy kun ei oo tottunut.

50e/kk (yritysjäsenyys) ja lopetin ihan just jäsenyyden. Rupes hatuttamaan. 2.5 vuodessa mennyt 1500e salille. Laskin että kertahinnaksi on tullut keskimäärin 6e. Sillä kävis pari kertaa uimassa tai 4 kertaa vaikka nääshallilla. Tolle rahalle nykyään parempaakin käyttöä.

Pikainen laskutoimitus. Ei tolla 1500 eurolla sais kun pikkuisen yli 11 vuotta jäsenyyttä esim Nääshallin voimailupuolelle :D
Ei mitään järkeä näissä jäsenyyshinnoitteluissa.

Ilmanen sali, ja sen kyllä huomaa!
esim salilla ei ole alle 14kg käsipainoja (näitäkin vain 1 kappale)
jalkaprässi antaa +100kg vastuksen ja välillä jumittuu kun pitäs se saada kyykky asentoon..

Kesällä turkuun mutto edessä niin kai se on 30/50€ /kk tai /3kk?!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom