Paljonko maksat kuntosalimaksuja?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
1,5€ / kerta.

:thumbs:2.3e/kerta ostan aina tosin 50kerran nipaskan joka maksaa about 90e.. kestää vähemmän tai enemmän riippuen terveydestä keskinmäärin 4x viikossa tulee käytyä.. ja aika tyytyväinen olen hintaa vaikka ainahan se vois halvempiki olla

kunnan salilla käydessä makso 0€ :thumbs:
no sali purettiin jotenka täytyi etsiä uusi
nyt makso 480€ vuosi :(

työpaikalla ois ilmainen sali mutta sinne on matkaa noin 25km
ja duunipäivän jälkeen on niin poikki ettei jaksa mennä suoraan siitä salille

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mistä ihmeestä noita 70e/vuosi- tai 30e/kk-saleja löytyy? Täällä pikkupaikkakunnalla maksan salista 48e/kk ja se on kyllä opiskelijahintana jo aika lähellä omaa kipurajaa. Jos hinta nousee yli 50 euron, niin välittömästi lopetan tuon salin tukemisen ja siirryn uimahallin salille, koska siellä pääsee samalla hinnalla uimaan ja saunaan treenin jälkeen, mutta matka on sinne huomattavasti pitempi, joten fillarilla vähän ikävä paahtaa. Uimahallin sali tosin on myös pienempi, mutta nytkin korotettiin vakiosalilla maksuja, niin ei kauaa kestä varmaankaan kun tulee uus korotus.

Mulla maksaa 59e/kk ja olen erittäin tyytyväinen siitä mitä tuolla hinnalla saa(sali,ohjattu liikunta,saliohjelma,uusi kuntosali,hienot pukuhuoneet,sauna,solarium,hierontapalvelut,alennuksia useista liikkeistä,hyvän kropan ja hyvän mielen!)

Toisaalta onhan se silleen tavallaan melko kallis, mutta ajattelen, että sijoitan sen itseeni. Tosin tällä hetkellä pappa betalar.

Opiskelijahinnalla maksan 220€/6 kk, eli kuukaushinnaksi tulee n. 37 €. Mielestäni ihan kohtuullinen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom