Paljonko kulutan vuorokaudessa?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kun nyt pääsin kysymysten makuun, niin annetaan nyt tulla tämäkin askarruttava asia. Treenaan parhaillaan 2-jakosella ohjelmalla suunnilleen joka toinen päivä, suht lujaa (niin että pulssi ei pääse lepoon asti), treenien kestot 30-45 minuuttia.
Lopun ajan kutakuinkin röhnötän, tai istun tietsikalla, ja yritän syödä parin tunnin välein jotain. Joskus kävelylenkkiä tai kuntopyörää mutta harvemmin Painoa on 85, rasvatonta en tiedä, ehkä 75...

Paljonko mun kulutus vuorokaudessa arviolta olisi? 2000 kcal vai enemmän? :zzzz:

Peruskulutuksesi (eli pelkällä löhöilyllä ja öllötyksellä ilman liikuntaa) on n. 2500 kcal, ja tuohon liikunnat päälle, eli kulutus luultavasti nousee lähes 3000 kcal. Eli tavoiteltava kalorimäärä jotta painoa saataisiin putoamaan ja läskiä katoamaan olisi 2800 kcal. Fiksummat korjailkoon, näin laskeskelin ja päättelin ite... Jos laskee kalorit liian alas, siitä ei ole kuin haittaa. FAQista löytyy tietoa. :)

Tuo riippuu hirveästi yksilöstä. Esimerkiksi minulle nuo laskurit antavat aina aivan liian korkeita arvoja. Syö se noin 2000 kcal ja katselet rauhassa mitä tapahtuu ja siitä sitten hienosäätöä tavoitteiden mukaan.

Juu ja mä syön kuin lintu, tosi rankkaa dieettiä noudattaen. Läski ei vaan häviä. Palautuminen onnistuu proteiinistä pitämällä kiinni. Ei tässä varmaan paljoa yli 2000 kuluteta. Tosin treenien jälkeen about vuorokausi niiden jälkeen, kroppa HUUTAA ruokaa.

Noh, eikös tuo sitten kerro että tarvitset sitä ravintoa enemmän? Jospa elimistösi on säästöliekillä? Kannattaa edes kokeilla tuota sapuskan lisäämistä. Voitko laittaa päivittäisen ruokavaliosi tähän?

Mie oon ite pikkuinen nainen 22wee 162/61, hoikassa kunnossa. Syön päivittäin n. 2300 kcal ja pysyn ennallani. Vertailun vuoksi kertoilen.

ite tein ainaki niin että söin viikon noin 2500 kaloria ja liikuin ja kävin salilla aivan normaalisti ja katoin mitä painolle tapahtuu tuona aikana, lopputulos oli että paino ei noussu eikä laskenu, eli tosta on helppo sit päätellä minkälaisia kalorimääriä rupeaa bulkilla ja dieetillä pitämään.

80 kiloisen miehen "tyhjäkäyntikulutus" on siinä 2000 kcal paikkeilla, siihen salit ja koulut/keveyehköt duunit päälle niin ollaan nopeesti 3000 kcal paikkeilla. Tästä aika hyvä näppituntuma onkin, että dietti 2500 kcalilla ja bulkki 3500 kcalilla. Toki nämä ei kaikkiin päde ja tuo työn yms. raskaus on otettava huomioon ja lisättävä kaloreita tarpeen mukaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom