Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Veikkaisin, että toi 2g on sellaset about 1/3 tai 1/4 teelusikkaa. Ei sitä kreatiinia tosin mun mielestä noin vähää kannata ottaa. Otat vaan kokonaisen teelusikallisen mikä on sen 5-10g.
Tästä minulla ei ole tutkimustietoa esittää. Epäilen kuitenkin että tuo 2g ei riitä, tuon verran raavas boudari saa jo päivittäisistä liharuuista.Miksi ihmeessä? 2 grammaa/vkr riittää kreatiini varastojen ylläpitoon kun ne on aluksi täytetty. Jos aina vetää tuon 5-10g niin ei kreaa menee vaan hukkaan.
Eli monta grammaa arviolta on teelusikallinen 100% kreatiinia?
Tästä minulla ei ole tutkimustietoa esittää. Epäilen kuitenkin että tuo 2g ei riitä, tuon verran raavas boudari saa jo päivittäisistä liharuuista.
Joo, eipä ole miulakaan tutkimustietoa asiasta esittää. Lueskelin tossa vaan M. Fogelholmin ja kumppaneiden kirjaa liikkujan ravitsemus ja tällaiseen törmäsin siellä.
Asiasta kuuentee... Oon kuullu huhuja kaveripiirist et kreasta tulis jotain näppyjä lähes jokaiselle. Pitääkö väite paikkaansa
Niin paljonko se teelusikallinen kreaa nyt sitten painaa, kun jokainen sanoo eri grammamäärän? :jahas:
Teelusikkamitta on 5ml = ~3g kreaa
Onks toi nyt oikeesti vain 3g? :(
Ite pistän palkkariin kreatiinii teelusikkamitalla (5ml) ja kelasin et olis ainaki se 5g.
Pitää ottaa sit vähän enemmän :D