Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jakob sanoi:mutulla veikkaan että +1000kcal. Riippuu tietenkin paljon annoksen koosta. Yleensä nuo ei mitään pieniä annoksia ole..
Wintikka sanoi:Jeps, about 1000-1200 kcal veikkaan minäkin...
Gillyanne sanoi:[ikävä, nipottava täti-moodi] Eikö kuitenkin olisi helpompaa jättää ne kebabit kokonaan syömättä, kunnes dieetti on ohi, niin ei tarvitsisi siitä hyvästä ja terveellisestä dieettisapuskasta turhaan pihistellä...? [/ikävä, nipottava täti-moodi]
EDIT: Ja jos nyt jostain syystä haluat välttämättä kebabia dieetillä syödä, niin syö sitten edes salaattikebabia, jääpähän kasa turhia nopeita hiilareita saamatta.
Wilbur sanoi:... Ja eipä taida kovin monessa paikassa olla tarjolla tuota salaattikebabia.

Yksi vaihtoehto on ottaa pitakebappi ja jättää se pulla syömättä.Wilbur sanoi:Ja eipä taida kovin monessa paikassa olla tarjolla tuota salaattikebabia.
tai pyytää annos pelkkää lihaa, lisälihalla tietty ;)D.Yates sanoi:Yksi vaihtoehto on ottaa pitakebappi ja jättää se pulla syömättä.

Bodypena sanoi:Tässä kun puhutaan kaloreista, niin miten te nautitte rahkanne ?
Teettekö sen kerman kanssa vai jotenkin muuten ? Ajattelin vaan kun itse olen vetänyt aina kermaa ja laskenut että 250g rahkaa+kerma tekee sellaisen 1100kaloria :arvi:
Että onko jotain muita hyviä konsteja nauttia tota rahkaa ?![]()
Bodypena sanoi:Tässä kun puhutaan kaloreista, niin miten te nautitte rahkanne ?
Teettekö sen kerman kanssa vai jotenkin muuten ? Ajattelin vaan kun itse olen vetänyt aina kermaa ja laskenut että 250g rahkaa+kerma tekee sellaisen 1100kaloria :arvi:
Että onko jotain muita hyviä konsteja nauttia tota rahkaa ?![]()
Hoku sanoi:Kebabbi riisillä luulisi olevan suhtkohta einiinpaskaa, vaikka se liha vissiin tuppaa olemaan aika rasvaista?
integral sanoi:Jos menee pizzeria kebabbilaan, niin mikä olisi fiksuin otos sieltä?
Dieetillä / muuten vain terveellinen? Tätä olen aina joskus miettinyt, kun venailen kebabbia ranskalaisillani...