Paljonko kebabissa on kaloreita?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wilbur
  • Aloitettu Aloitettu
Osaatteko sanoa kuinka paljon perus kebab-pizzerian kebab-annoksessa (lohkoperunoilla tai ranskalaisilla) on suunnilleen kaloreita. Tulee nimittäin pari kertaa viikossa syötyä ja kuitenkin painoa olisi tarkoitus tiputtaa vielä pari kiloa.

mutulla veikkaan että +1000kcal. Riippuu tietenkin paljon annoksen koosta. Yleensä nuo ei mitään pieniä annoksia ole..

Ota mukaasi sellainen annos ja laita kotona puntariin. Siis toki ne perunat erikseen ja lihat erikseen. Siitä sitten Finelin avulla lasket paljonko kaloreita tulee. Niiden annosten kokojen erot on eri paikkojen välillä todella suuret.

Jakob sanoi:
mutulla veikkaan että +1000kcal. Riippuu tietenkin paljon annoksen koosta. Yleensä nuo ei mitään pieniä annoksia ole..

Jeps, about 1000-1200 kcal veikkaan minäkin...

Wintikka sanoi:
Jeps, about 1000-1200 kcal veikkaan minäkin...

No täytyy vaan pitää ne muut ateriat sitten hieman pienempinä. Painoa on nyt 83 kiloa, joten eipä jää liikaa pelivaraa.

[ikävä, nipottava täti-moodi] Eikö kuitenkin olisi helpompaa jättää ne kebabit kokonaan syömättä, kunnes dieetti on ohi, niin ei tarvitsisi siitä hyvästä ja terveellisestä dieettisapuskasta turhaan pihistellä...? [/ikävä, nipottava täti-moodi]

EDIT: Ja jos nyt jostain syystä haluat välttämättä kebabia dieetillä syödä, niin syö sitten edes salaattikebabia, jääpähän kasa turhia nopeita hiilareita saamatta.

Gillyanne sanoi:
[ikävä, nipottava täti-moodi] Eikö kuitenkin olisi helpompaa jättää ne kebabit kokonaan syömättä, kunnes dieetti on ohi, niin ei tarvitsisi siitä hyvästä ja terveellisestä dieettisapuskasta turhaan pihistellä...? [/ikävä, nipottava täti-moodi]

EDIT: Ja jos nyt jostain syystä haluat välttämättä kebabia dieetillä syödä, niin syö sitten edes salaattikebabia, jääpähän kasa turhia nopeita hiilareita saamatta.

Olisihan se paras vaihtoehto jättää ne pois, mutta tähän asti tämä dieetti on toiminut. Paino tullut alas noin 8-9 kiloa kolmessa kuukaudessa. Alkaa vaan vaikeutumaan kun ei sitä ylimääräistä rasvaa enää hirveästi ole. Ja eipä taida kovin monessa paikassa olla tarjolla tuota salaattikebabia.

Kebabbi riisillä luulisi olevan suhtkohta einiinpaskaa, vaikka se liha vissiin tuppaa olemaan aika rasvaista?

Varmaankin noissa annoksissa eniten hallaa tekevät dieetille nuo lohko-ja ranskanperunat, jotka kuuluu yksiin diettaavan ihmisen saatanallisimpiin ruoka-aineisiin noin ravintoarvojensa puolesta.

Wilbur sanoi:
... Ja eipä taida kovin monessa paikassa olla tarjolla tuota salaattikebabia.

Jaa? Itse olen kyllä aina pyytäessäni sitä saanut - tosin otokseni kebabpaikoista on kyllä vähintäänkin rajoittunut. Kannattanee kokeilla silti :)

(edelleen olen kyllä sitä mieltä, että kebab ei ole mitään dieettimurkinaa...) ;)

Wilbur sanoi:
Ja eipä taida kovin monessa paikassa olla tarjolla tuota salaattikebabia.
Yksi vaihtoehto on ottaa pitakebappi ja jättää se pulla syömättä.

Tässä kun puhutaan kaloreista, niin miten te nautitte rahkanne ?
Teettekö sen kerman kanssa vai jotenkin muuten ? Ajattelin vaan kun itse olen vetänyt aina kermaa ja laskenut että 250g rahkaa+kerma tekee sellaisen 1100kaloria :arvi:
Että onko jotain muita hyviä konsteja nauttia tota rahkaa ? :hyper:

Bodypena sanoi:
Teettekö sen kerman kanssa vai jotenkin muuten ? Ajattelin vaan kun itse olen vetänyt aina kermaa ja laskenut että 250g rahkaa+kerma tekee sellaisen 1100kaloria :arvi:

Paljonkohan se herra työntää sitä kermaa siihen rahkaan, jos 1100 kaloria saat tolle setille lasketuksi? Taidat kyllä laskea päin persettä nuo kalorit. Rahkaketjuja on jo olemassa. Älä nyt ihmeessä kuitenkaan mitään kermaa rahkaan työnnä.

Bodypena sanoi:

Et sitten enempää väärää ketjua keksinyt kysymystäsi esittää? Mutta vastataan nyt tämään kerran. Erilaisilla mehuilla porukka niitä eniten maistaa, esim. funlight, olight ja mitä noita onkaan. Ei tule lisäkaloreita yhtään. Myös sokerittomat mehukeitot on hyviä, tosin paljon kalliimpia. Ja esim. ananaksella, mansikalla, mustikoilla yms mitä ikinä keksiikään.

Kebabista oli joskus aikaisemmin täällä puhetta, ja silloin joku tiesi kertoa, että kebablihan joukkoon kuulemma lisätään soijaa, jotta siihen saadaan imeytettyä enemmän rasvaa...

Hoku sanoi:
Kebabbi riisillä luulisi olevan suhtkohta einiinpaskaa, vaikka se liha vissiin tuppaa olemaan aika rasvaista?

Lihaosastolla tukussa työskennelleenä voin kertoa, että lihassa, jota kebabravintolat ostavat, on + 20 % rasvaa.

Ja munkin täytyy nipottaa, että onko niitä kebabbeja pakko syyä joka päivä ;) Loppudieetistä kun muutenkin paino tuppaa jumittamaan, niin voisit rajoittaa kebabit max. kerta viikkoon?

Jos menee pizzeria kebabbilaan, niin mikä olisi fiksuin otos sieltä?
Dieetillä / muuten vain terveellinen? Tätä olen aina joskus miettinyt, kun venailen kebabbia ranskalaisillani...

integral sanoi:
Jos menee pizzeria kebabbilaan, niin mikä olisi fiksuin otos sieltä?
Dieetillä / muuten vain terveellinen? Tätä olen aina joskus miettinyt, kun venailen kebabbia ranskalaisillani...

Mä oon ainakin kuvitellu että Kebab ois parempi vaihtoehto kuin pizza. Riippuu tietysti taas annosten koosta. Mutta kyllä lohkoperunat on parempia... :)

Back
Ylös Bottom