Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by katkarapu
eiköhän ne ravihevoset edelleen hoida sen juoksemisen.
Originally posted by Tomi77
Ja salaatit on kaneille?
Originally posted by eccu
Pyöräily on minun laji. Siinä on vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Ainakin minun ajotyylillä. Ja sehän saa adrenaliinin virtaamaan.
Originally posted by meitsi
Olen vakaasti sitä mieltä että juokseminen ei sovi ihmisille. Varsinkaan jos massaa enemmän kuin etiopialaisella pulkanarulla(pulkanlasku suosittua siellä päin...). Kuntoa pystyy nostamaan ja mittaamaan paljon luusto- ja nivelystävällisimmillä lajeilla!
Tuo on tosiaan vauhtia ja vaarallisia tilanteita - paikka, varsinkin kännissä :DOriginally posted by Orgasmatron
Puijonlaaksosta Kuopio-hallille laskeuduttaessa on kiva mäki pyörätiellä ja siinä pari shikaania ja toisen shikaanin jälkeen risteys. Siinä saa hyvät vauhdit ja adrenaliinit varsinkin sen toisen hidasteen kohdalla. Lisäjännitystä tuo se risteys ja muut pyöräilijät... Parit läheltäpiti-tilanteet on koettu, pahin oli vissiin se kun etujarruvaijeri meni poikki jarruttaessani ihan viime tipassa. Kuulin että joku on joskus päätynyt kasvikseksi siinä mäessä.
Originally posted by AutoScum
Nivelistä en tiedä mutta eikös nimeomaan lenkkeily sekä esim. erilaiset pallopelit joissa pompitaan jatkuvasti vahvista luita sen sijaan että heikentäisivät?