Joo, elikkä olin tänään aamulla salilla. no syön kunnolla, painan noin 72kg, niin vedän kyllä protee tarpeeks, oon kattonu kaikki. paitsi kaloreita en oo laskenu, mutta ruuan sekaanm yritän pistää öljyä ja sitä rataa. kumminkin, tein tänään eli 1. treenipäivänä rinnan, hartiat ja ojentajat. tein penkillä 65kglla 9 toistoa, tai siis sain. sitten kun kokeilin hetken päästä toista sarjaa, niin sain vaan 4. onko mulla joku omituinen juttu, vai onko penkissä noin, että saattaa joskus tipahtaa sarjamäärä? meinaan muissa liikkeissä mitä tein, niin toisessa sarjassa oli vähän tiukempi, ja 3. sarja tosi tiukka. että ei laskenu noin nopeeta. ja sitten, jos tänään olisin tehnyt aamulla rinnan ja olkapäät, niin olisinko voinu tehdä illalla sitten ojentajat? kun tuttu salilla sano, että tee nyt vaan kaikki. koska intoa riittää mennä salille vaikka 2 päivässä, niin mietin vaan miten jakaa noita. esim. 2. päivä on selkä ja hauis. niin voisko sen jakaa 2 osaan, vai pitää se olla ihan just sellaset lihakset, jotka ei väsy yhtään aamutreenissä. että mikä tossa penkissä voi olla vikana, ja miten pitää jakaa, jos jakaa treenin 2 osaan. ja vielä, mulla on 4 treenipäivää viikossa. ja 3 jakoinen ohjelma. kumpi parempi, 4 päivänä teen 1. treenin, 2. treenin 3. treenin ja 1. taas uudelleen, vai kolme treeniä, ja yhtenä päivänä koko kroppa perusliikkeillä läpi, ei kovin raskaasti kumminkaan. kumpi olis parempi? GommEntteJ!!! XDXDXDX lol:wanha:
[mod]Muokattu otsikkoa. -JohnnyB[/mod]
[mod]Muokattu otsikkoa. -JohnnyB[/mod]