paljon kreatiinia päivässä?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Juu. Tässä on paljon keskusteltu siitä, että paljonko kreatiinia pitäisi ottaa päivässä.. yleisimmät määrät jotain 2-20g.
Yleinen ohjesääntöhän niissä pakkauksissa on 2g/päivä

Ite oon ottanu joku 4-5g päivä.

No mitä porukat on mieltä?
Paljon teidän mielestä pitäisi/saa ottaa päivässä?
Ja paljon itse otatte?

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
5g tulee otettua päivässä. Suuremmista määristä ei oletettavasti ole haittaa (kunhan ei ihan älyttömiksi ruveta) mutta monet tuntuvat olevan sitä mieltä ettei sen paremmin hyötyäkään joten miksi lapata enempää napaansa..

Itellä ei tuo 5g/päivä ole toiminut. Viikon tankkaus 25g/päivä ja sitten ylläpitoa 10g/päivä. Mieluummin yli- kuin aliannostus on meikän periaate.

Juu kyllä mäkin sellasen runsaan kukkurallisen ruokalusikallisen survon protskujuomaan. Pitäs olla ihan riittävä satsi.

No perkule! Mitä ne nyt tän aloittelijoiden osastolle siirti, kun vähän teki kalluppia, että miten paljon muut syö?...

15 grammaa ensin sitten 5g ylläpitoon

5-7 g päivässä, riippuu miten oon teelusikalla hosunu. En oo tankkausviikkoja enkä taukoviikkoja pidelly.

Originally posted by jarkko
...vedetään se 8 viikkoa ja sitten taukoa saman verran.

Jos lompuuki kestaa niin ei mitaan taukoa. Se on lisaravinnevalmistajien keksima hifistelykikka. Naas kun tauon aikana lahtee lihaa ja nestepohoa ja uutta kuuria alotellessa taas paino pomppaa pari kiloa niin taavitallaaja on etta "oho, saakeli kun hjuvaa tavaraa!" Kun syo koko ajan niin pysyy se sama nestepoho ja laardi paalla koko ajan! :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
hmm olen ostamassa kretaiinia mut itelläkin vähän noi määrät hukassa.. onks se määrä mitenkään kiinni siitä kuinka iso kaveri on kyseessä?

tuosta itse kreatiinistä kysysin että minkä merkkinen tavara on todettu hyväksi? Itse opiskelijana seuraan tietysti hintoja joten mikä olisi myös hinta/laatu suhteeltaan hyvää? nyt olen käyttänyt tuota Fastin kreatiiniä..
:rolleyes:

Ei noilla merkkien välillä juurikaan eroja ole, jos pakkauksessa lukee 100% monohydrate. Silloinhan siinä ei kauheasti jää arpomista. Itse ainakin oon vaihdellut merkkejä, eikä noilla nyt huomattavia eroja kuitenkaan ole ollut. Kreatiinipyruvaattihan onkin sitten eri sarjassa, myös hinnassa.
Varmasti hyvää kreaa saa helposti: http://www.pakkotoisto.com/kauppa/index.php?cPath=52

Joops: Nuo annosteluohjeet sopii hyvin pitkälle kaikille. Eli ellet ole 40 tai 240 kiloinen, niin ohjeen mukaan vain. :)

Mä otan joka päivä sen ~5g ilman mitään tankkauksia ja taukoja niin kauan ku tavaraa piisaa, ja sitte tauko JOS ei oo heti varaa ostaa uuttaa pönikkää. Tollanen 900g riittää kuitenkin 5g päiväannoksella 900/5=180päivää eli puoli vuotta!!!

Päälle 10g reenin jälkeen. Tankkaus 3 kertaa päivässä 10g.
Tauko sitten kun satsi loppuu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom