Palautusjuomat.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Samo
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by elukka
En halua puuttua pikkuasioihin, mutta eikö tossa ole vain 2g L-glutamiinia ja Leader Sports Nutrionissa se 5g glutamiinia ja vastaavasti puuttuu toi tauriini

No mutta puutuit jo ja kaiken lisäksi olet väärässä. Mulla on tää purkki tässä vieressä ja aivan selvästi lukee:

L-glutamine 5g / 97g annoksesta

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mistä tota Bull's recovery saa ostaa ja mikäs se hinta olikaan??
Painan noin 60kg ja treenaan pari kertaa viikossa kickboxinkii ja kerran viikossa kevyt puntti. Paljoko mun kannattais juoda tota?
minkälaiset sekotus suhteet tossa on? kiitos vastauksista jo etu käteen.

Originally posted by box
Mistä tota Bull's recovery saa ostaa ja mikäs se hinta olikaan??
Painan noin 60kg ja treenaan pari kertaa viikossa kickboxinkii ja kerran viikossa kevyt puntti. Paljoko mun kannattais juoda tota?
minkälaiset sekotus suhteet tossa on? kiitos vastauksista jo etu käteen.
Maksaa 39 euroo 1,8kg. Otat välittömästi punttitreenin ja kickboxinki treenien jälkeen. Annostusohjeet löytyy pakkauksesta. www.lisaravinnepalvelu.fi ja ei kun tilaamaan! ;)

Jees..Puntaroin tossa Bull's recoverya ja Reco2:sta ja aattelin sit et toi Bull's recovery näyttää aika jämäkältä seokselta, joten sitä lähtee nyt pari säkkii tuleen....

Mut mitäs makua te sit suosittelette?? Vois olla se banaani/vanilja aika veikee :hmmm:

Vai mikä sitten teidän mielestä maistuu parhaalta?

Eikö tota myydä muualla ku netissä? En oikein ole tietokone ihminen ja en luota kauheesti noihin tilaus juttuihin.

Paljoko posti kulut maksaa ja kauanko kestää että pussi on perillä?

Kai toi riittää vai pitäisikö ennen treenejä juoda kans jotain urheilu juomaa? Oon joskus juonu dexal ja hard sport merkkisiä juomii ennen treenejä.

Originally posted by box
Kai toi riittää vai pitäisikö ennen treenejä juoda kans jotain urheilu juomaa? Oon joskus juonu dexal ja hard sport merkkisiä juomii ennen treenejä.

Jos tuntuu ettei puhti riitä treeniin niin sit voi juoda jotain ennen treeniä/treenin aikana. Ei oo kuitenkaan mitenkään välttämätöntä, riittää kun syö kunnolla 2-3 tuntia ennen treeniä. Ainiin ja vettä tietenkin pitää juoda treenin aikana.

Originally posted by box
Eikö tota myydä muualla ku netissä? En oikein ole tietokone ihminen ja en luota kauheesti noihin tilaus juttuihin.
Ainakin Tampereen Body Storessa myydään. Mutta ei taida sinua kokkolalaisena hirveästi lämmittää...

Oon ollu tosi tyytyväinen Leaderin Afteriin. Protsku, hiilari, kreatiini ja glutamiini määrät kohillaan ja maku on hyvä. Jauhot sekottuu tosi hyvin vaikka shakerissa ei olis ritilää välissä..kertoo jotain aineen hienojakoisuudesta.

Missä suhteessa sekoittaisitte Whey3 ja Malto6? Miten olisi puolet-puolet, eli 100 grammaa sisältää: 50g Whey3 (=41,5g proteiinia) ja 50g Malto6 (=48,5g hiilihydraattia).

WBB:lle. Kun sanoin että Optimum Nutrionin Afterissa on 2g Glutamiinia/100g, tarkoitin että toi on sen koostumus jos sitä haluaa ostaa (se oli kai tän jutun tarkoitus). Se mitä sun purkissa lukee, ei ole relevanttia, koska et todennäköisesti ole jakamassa sitä muille. Oikaise virheeni, jos olen väärässä ja kerro mistä saa tuota 5g/97g. (Vaikenen).

Tekis kovasti mieli tota bull`s recoveryä, mutta täällä päin ei myydä ja joutuis tilaamaan! :mad: Postimaksut tulis ja silleen... Ehkä mä sitten tyydyn viikinkiin tai recoon. :rolleyes:

Jos innostun palautusjuomaa käyttämään, niin varmaan rupeen harrastaan whey3+malto6+krea settiä. :kippis1:

WBB:lle. Kun sanoin että Optimum Nutrionin Afterissa on 2g Glutamiinia/100g, tarkoitin että toi on sen koostumus jos sitä haluaa ostaa (se oli kai tän jutun tarkoitus).

Ja millä perusteella toi on sen koostumus? Eikö muka siihen voi luottaa, mitä purkissa lukee? Vai tajusinko nyt väärin, mitä yrität tossa sanoa?

Se mitä sun purkissa lukee, ei ole relevanttia, koska et todennäköisesti ole jakamassa sitä muille. Oikaise virheeni, jos olen väärässä ja kerro mistä saa tuota 5g/97g. (Vaikenen).

Ostin ton purkin Otahallin Go4fit.com -storesta.

http://www.go4fit.com/www_shop.php3?group_id=30&prod_id=76

Kiitokset wbb:lle kärsivällisyydestäsi (olen taas ollut itse pihalla kuin lumiukko). Hyvä tietää että näitä tuotteita on hieman erinlaisella koostumuksella liikkeellä. Itse olin vain huomannut tämän:
www.jrfitness.net

Kiitokset wbb:lle kärsivällisyydestäsi (olen taas ollut itse pihalla kuin lumiukko). Hyvä tietää että näitä tuotteita on hieman erinlaisella koostumuksella liikkeellä. Itse olin vain huomannut tämän:
www.jrfitness.net

Oho, onpas ihme juttu.. purkkikin on ihan eri näkönen. Oisko jompi kumpi tuote vanhempaa valmistuserää?

ostin tommosen fastin carbo1 pussin ja seuraavaks ois tarkotus ostaa joku fastin palautus juoma paketti.

eli mitä pakettia suosittelette kun ois tarkotus nostaa painoa ja saada massaa?

viking power vai massa vai reco2 vai mikä????
fastin tuotteita siksi koska niitä läheisessä luontais tuote kaupassa.

box, muista katoo ekaks syömiset kuntoon kun noi jauhot on tarkotettu LISÄravinteiksi!

suosittelen että miksaat ite noi juomas wheystä ja maltosta (ja dekstroosista, kreasta ja glutamiinista jos tahdot) niin saat tehtyä sekä palautus- että massa-juomat

Suositut

Back
Ylös Bottom