palautusjuomat + muut metkut??

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
terve vaan.

Ajattelin noita proteiinijuomia ostaa ja löysin ison kasan luontaistuotekaupasta erinäköistä ja kokoista pussia. Onko vihjeitä mitä jauhoja kannattaa sekoittaa. Tokihan noita palautusjuomia yms. saa valmiinakin, mutta varmaan tulisi halvemmaksi sekoittaa itse. Esim proteiinijauhot + jotain + jotain mauksi. Kertokaa te viisaammat.

Sitten ihan simppeli kysymys. Kaikki tuntuu noita banaaneja vetävän salilla ja treenin jälkeen. Mikä vaikutus ja mikä syy vaikutukseen?

Kiitos jo etukäteen.

terve vaan.

Ajattelin noita proteiinijuomia ostaa ja löysin ison kasan luontaistuotekaupasta erinäköistä ja kokoista pussia. Onko vihjeitä mitä jauhoja kannattaa sekoittaa. Tokihan noita palautusjuomia yms. saa valmiinakin, mutta varmaan tulisi halvemmaksi sekoittaa itse. Esim proteiinijauhot + jotain + jotain mauksi. Kertokaa te viisaammat.

Desi heraa ja desi maltoa.

Sitten ihan simppeli kysymys. Kaikki tuntuu noita banaaneja vetävän salilla ja treenin jälkeen. Mikä vaikutus ja mikä syy vaikutukseen?

Kiitos jo etukäteen.

Jos sää palkkarin otat, et välttämättä tarvii enään banaania. (ei tästä mitään haittaakaan ole, vaikka syötkin) Ei siitä mitään muuta viisautta ole, kun saadaan saadaan palautuminen käyntiin. Kroppa tarvii hiilareita ja proteiineja treenin jälkeen. Tuohon(palkkariin) voit ottaa mukaan-jos lompakko antaa myöten, kreatiinia ja/tai glutamiinia.

Eihän toho oo mitään muuta lisättävää mitä mikasa sulle jo kerto!

Phase 3 on aika kallista. Mieluummin maltoa ja heraa erikseen.

Kiitos teille tiedoista. Luin nuo Voimariinin antamat ketjut, joissa oli paljon hyviä kommentteja, kiitos niistäkin. Minimanissa pisti silmään tuo hera80 ja malto6 ja otin paketit kainaloon. Nyt sitten olis tarkotus tänään testata. Tuo kreatiini jäi vie kaupan hyllylle, sen vaikutuksista kun tuli niin montaa eri mielipidettä. Seuraavalla kerralla sitten :)

Te jotka tuota hera+malto yhdistelmää käytätte, sekoitatteko desit kumpaakin keskenään purkkiin ja vettä päälle vai mitenkä olette tottuneet annostelemaan? Tokihan pussin kyljessä ohjeet on, mutta ei jaksaisi niillä grammoilla puljata, sellasia mittoja kun ei muuton jälkeen ole osunut laatikoissa silmiin.

Desi heraa ja desi maltoa, ja jos maistuu hirveelle niin laita kaakaojauhoa joukkoon tai muuta

juu siis kaikki shakeriin ja sekoita. vettä unohtamatta (4dl), jos käytät tota hera80 proteiinilisänä välipäivinä niin kannattaa sillon sekottaa maitoon

riippuu myös vähän siitä et kuinka paljon läskiä kannat mukanasi? Jos oot todella laiha poika ni voit aika surutta laittaa hiilaria paljon enemmän ku heraa. Mut ei se muutenkaan kannata mittailla niin gramman päälle, loppujen lopuksi pääasia on että saa jotain treenin jälkeen.
Ja kreatiinista vielä niin suosittelen todella lämpimästi ostamaan sitä.

Ite oon aina rykässy heraa mitallisen ja maltoa 3/4 mitallista ja vettä sen 4-5 dl!! Oks sulla maustamaton hera vai oks se jonkun makusta esim.suklaa?? ja jos on maustamaton nii mielellään rykäse sillee se malton kaa ettet laita mitään kaakaoo sinne,koska siin on huonoi sokereita!! mut kyl voit laittaa sinne kaakaoo jos siltä tuntuu :D

kreatiinista vielä niin suosittelen todella lämpimästi ostamaan sitä
Samaa suosittelen, kannattaa se yksi tönikkä ostaa ja koittaa miten itsellä toimii, jollakin ei toimi ja toisilla potkii pirun hyvin. Itse ainakin huomannut positiivisia vaikutuksia :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä veikkaisin ainakin ite että johtuu siitä että se banaani vaan maistuu niin perkeleen hyvältä :dance2:

No niin, käänsin takkia heti kättelyssä ja kaapasin sittenkin ostoskorin pohjalle creatine purkin. Hinta ei päätä huimannut, n. 7 € 300g. Saas nähdä onko positiivista vaikutusta. Olen käynyt salilla aika ahkerasti viimeiset 5 kuukautta ilman kunnollisia palautusjuomia, joten nyt onkin kiva verrata kuinka paljo rauta kevenee :)

Kiitos kaikille viisaista neuvoista.

Mä veikkaisin ainakin ite että johtuu siitä että se banaani vaan maistuu niin perkeleen hyvältä
Pakkohan sen on maistua kun niistä saa näin vitun hienoja hymiöitäkin aikaan :dance2: :dance:

Ite oon aina rykässy heraa mitallisen ja maltoa 3/4 mitallista ja vettä sen 4-5 dl!! Oks sulla maustamaton hera vai oks se jonkun makusta esim.suklaa?? ja jos on maustamaton nii mielellään rykäse sillee se malton kaa ettet laita mitään kaakaoo sinne,koska siin on huonoi sokereita!! mut kyl voit laittaa sinne kaakaoo jos siltä tuntuu :D

Kyllä tot kaakaoo voi ihan huoletta heittää maustamaan sitä palkkaria. Onhan se maltokin nopeaa hiilaria siinä kuin kaakaokin...

Back
Ylös Bottom