Palautusjuomasta?

Elikkäs tämmöstä lähdin kyselemään,jotta onko kellään kokemusta leaderin gmass palkkarista/massanlisääjästä,entäs nutriplussan reco powerista?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Reco poweria koitin tossa muutama kuukausi takaperin. Mukavan makuista ja tuntui toimivan hyvin, mutta helvetisti tuli finnejä... saattaa tietty olla yksilöllistä.

Joo kyllä toi reco ittelläkin toiminut,nyt ois tulossa sitä gmassaa postissa,ajattelin testata,mut enpä tiedä kun siinä kreatiinia,pari kertaa yrittänyt alottaa kuurin ja tyssännyt siihen pöhö oloon ja nesteen kertymiseen.Tuloksia tullut ilmankin viimeisen 14 kk aikana jonka salilla ravannut 5 kertaa viikossa,painoa tullut 10 kg lisää ja esim penkkimax noussut 90kg-160kg.

Joku sano että gmass vaahtoaa pirusti ja maku ei ole herkullisin. Mutta omia kokemuksia ei ole kummastakaan.

kokeilin itse gmassaa sitä 2kg purkia kesti noin viikon kun otin ohjeitten mukaa..rupesi ainakin itselläni maku tökkii kun ne annokset on niin suuria. omasta mielestä niin ei nyt niin kauheesti vaahdonnut . ai noo mikä vaahtoo kauheesti on leaderin yö proteiini..!

No joo,tänään kolahti 2kg purkki gmassia postiin ja kovan rinta/selkätreenin jälkeen sitä maistelin,laitoin vain 2/3 osaa neuvotusta jauhemäärästä(100g) ja n.4dl maitoo eikä yhtään paskempaa,mutta ei mitään jakoa reco powerin maulle eikä koostumukselle,mutta näillä mennään ja katsotaan alkaako tökkimään.

Vuosia sitten käytin puoli pussia Nutriplussan Pro Gaineria - mansikka jäi kesken koska oli niin pistävän makuista. Ovatko ne fennosportissa, vai mikä sitä nyt valmistaakaan, sitten kehittäneet makuja paremmaksi? Enpä viitsisi rahaa paskaan iskeä. Ainakin ovat Body-lehdessä uusia makuvaihtoehtojansa kehuneet mainoksissaan reippaasti. mutta se nyt on myyntipuhetta.

G-Mass menee meikäläisellä ainakin hyvin alas... ainut miinus että se ei sekoitu lähellekään niin hyvin kuin esim. mass blast, ja vaahtoaa pikkasen...
Hyvin se on toiminu kuitenki tähän asti, itse pidän siitä koska siinä on se 1:2 protsku/hiilari...

Mulla ei vaahtoo ja sekottuu aika hyvin,teen juoman seuraavasti 0,7dl suth korkea astiaan kaks mittaa gmassia sauvasekoitin kasan päälle,valutan varovasti maitoa pitkin sauvan vartta pari desiä sekoitan ja lisään loput maidot ja sekoitan,avot hyvää tulee,jos laittaa koko maitolastin kerralla niin tuppaa tulemaan paakkuja,näin myös niinkin hyvin sekoittuvan reco powerin saa just hyväks.

G-Mass menee meikäläisellä ainakin hyvin alas... ainut miinus että se ei sekoitu lähellekään niin hyvin kuin esim. mass blast, ja vaahtoaa pikkasen...
Hyvin se on toiminu kuitenki tähän asti, itse pidän siitä koska siinä on se 1:2 protsku/hiilari...

Niin toi vinkki sulle.

Suositut

Back
Ylös Bottom