Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by mho
Sitten voidaankin kiistellä että kannattaako luottaa sykemittareiden antamiin kalorimääriin, nimimerkillä 50 min rullaluistelulenkki 1004kCal
Originally posted by cartman74
Eli itse olen nyt alkanut lisäämään PANImo sokeria (tän foorumin takia) omaan palautusjuomaan. Eli missäs suhteessa sitä kantsis laittaa? Onhan se kuitenkin sitä nopeinta hiilaria... Tällä hetkellä laitan desin FASTin maltoa ja puol desia panimosokeria. :kippis1:
Originally posted by cartman74
Eli itse olen nyt alkanut lisäämään PANImo sokeria (tän foorumin takia) omaan palautusjuomaan. Eli missäs suhteessa sitä kantsis laittaa? Onhan se kuitenkin sitä nopeinta hiilaria... Tällä hetkellä laitan desin FASTin maltoa ja puol desia panimosokeria. :kippis1:
Originally posted by Ripe
Kertokaapas nyt vielä turistille onko hyötyä lykätä PANImosokeria esim. aamuproteiinin & kreatiinin sekaan? Eihän silloin ole mikään kiirus ainakaan imetyä :D toisin kun palautusjuomassa treenin jälkeen.
Originally posted by Ripe
Kertokaapas nyt vielä turistille onko hyötyä lykätä PANImosokeria esim. aamuproteiinin & kreatiinin sekaan? Eihän silloin ole mikään kiirus ainakaan imetyä :D toisin kun palautusjuomassa treenin jälkeen.
Originally posted by Jortsu
Jaa-a, tuosta aamuproteiinista en tiedä mutta senhän pitäisi parantaa tuon kreatiinin imeytymistä. En tiedä sitten tuleeko se kreatiini paskottua läpi jos ei sitä laita. Tuskinpa siitä mitään
Originally posted by Jimmy
Ei tule paskottua läpi. Mistä tuo imeytymisjuttu on kotoisin? Dekstroosin vaikutus perustuu siihen että se nostaa insuliinitasoja, jolloin kreatiini tankkautuu paremmin.