palautusjuomasta aloittelijalla...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja arni
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
38
Kuulostaako seuraavanlainen palautuspaukku yhdistelmä käypäiseltä:
-fast hera85/fast whey3 30g
-fast malto 30g
-fast creatine 5g

Tiivistä salitreeniä takana n.5kk,"nostellut" olen lähes vuoden

Tavoitteena puhdas voima sekä lihasmassa...

Ikää 17wee ja kasvan luultavasti vielä jokusen sentin joten onko kreatiinin käyttö ajankohtaista?

Mitään lisäravinteita en ole vielä käyttänyt ja nyt olisi tuo palautusjuoma hakusessa...sitä kun nyt niin aina vakuutellaan elintärkeäksi(?)

Lähinnä tärkeää olisi tietää nuo sekoitussuhteet sekä tarvittavat ainesosat...

Niin ja mitat ovat 186cm/83-85kg...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Maltoa 25g, dekstroosia 25g, proteiinia 25-30g ja kreatiinia 5g. Dekstroosi antaa mukavan insuliinipiikin, ni ei tartte siel pukkaris heiluu neulojen kaa.

Itse laittaisin näin 50g proteiinia, 50g maltoa, 6g kreatiinia ja 5g L-glutamiinia. Dekstroosan laitto menee vähän turhaksi kikkailuksi.

Kannattaa muistaa, että se palautusjuoma on vain pieni osa kokonaisuutta eikä todellakaan takaa kehitystä eli muista säätää myös ruokavalio, treeni ja lepo kuntoon.

Ja niin.. itse kysymykseen, protskuja tuossa on ihan ok, mutta hiilarit voisit tuplata.

Originally posted by Sauron
Itse laittaisin näin 50g proteiinia, 50g maltoa, 6g kreatiinia ja 5g L-glutamiinia. Dekstroosan laitto menee vähän turhaksi kikkailuksi.

Höpsis! Ei sitä nyt aluks ainakaan 50 grammaa proteiinia tarvi laittaa varsinkaan jos on rahasta tiukkaa. Itse suosittelisin 50g maltoa ja 30g proteiinia (~40g jauhoa)

Mä tekisin näin.

1dl protskua
1.5dl maltoa
0.5dl dekstroosia
2tl kreatiinia (tasaista)

Kun ostat kreatiiniä niin muista tankkaus vaihe:
5 ensimmäistä päivää 20g päivässä (2-4:ssa osassa)
näin saat kreatiini varastot täyteen nopeasti...

Ja tasanen teelusikallinen kreatiinia on noin 4 grammaa.

Originally posted by arni
Kuulostaako seuraavanlainen palautuspaukku yhdistelmä käypäiseltä:
-fast hera85/fast whey3 30g
-fast malto 30g
-fast creatine 5g

Mielestäni ihan hyvä suhde, sitten vaan heti proteini & hyvälaatuinen hiilariateria päälle.

omasta mielestäni syön todella reilusti ja monipuolisesti joten tämä palautusjuoma olisi ainoastaan ajankohtainen,sitähän ei voi korvata kiinteällä ruokavaliolla(?).protskut+hiilarit kunnossa...

mites muuten porukat syövät kananmunansa(jos syövät)?

-monta per/päivä tai per/viikko?
-keitetty,paistettu vai raaka?
-keltuaisen kanssa vai ilman?

itse syön lähes päivittäin 4 paistettua kananmunaa keltuaisen kanssa

Mä syön yleensä viisi keitettyä kananmunaa päivässä. Ja otan nykyään kaikki keltuaiset pois. Joskus tuli juotua raakana, mut en tiedä onko sillä merkitystä ottaako keitettynä vai raakana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom