Palautusjuoman vaihto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pasuri
  • Aloitettu Aloitettu
Olen tässä 5-6kk käyttänyt mass blastia kreatiinin kera, ja paino on noussut n.6-7kg. Kuitenkin ajattelin, että olisikohan järkevää koitta näin joksikin aikaa vaihtaa juomaa. Kaverillani oli Hera80+oboy kaakaojauhe sekoitusta ja se sisälsi yli tuplasti enemmän proteiinia, sekä maistui paljon paremmalta. Joten kysynkin, että olisiko palautusjuoma joka sisältää yli50g proteiineja kannattava?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
voithan sä nostaa massalaastin protskupitoisuutta vaikka heittämällä desin sitä hera kasikymppistä messiin

Hera+ O´boy parempaa kuin Mass Blast?:eek:
Kokeile vaniljan makuista Massia ja heraa sekaan, on kuin vaniljajäätelöä sulatettuna :kuola:
Meikäläisellä ainakin uppoaa 100g Mass Blast+ 35g heraa...

Edit: Tietenkin myös 10g kreatiinia palkkariin...

Kyllä se hera+kaakaojauhe todellakin on parempaa, sen verran on massblastia ja mass2 on tullu nautittua että alkaa maustua puulta. Ehkä kesällä vois kokeilla, ainut mitä en oo uskaltanu kokeilla on vaniljanmakunen.

Melkeimpä HUGE mistake, kaikki finmaxin maustetut kamat on semmosia että mielummin vedän vaikka palautuksena banaanin ja pari torakkaa.. :jahas:

Mikä vika finmaxin tuotteissa on? Mulle ainakin uppoo ihan hyvin ja saan niitä niin halvalla, että muut ei pysty kilpailemaan hinnassa.

Mikä vika finmaxin tuotteissa on? Mulle ainakin uppoo ihan hyvin ja saan niitä niin halvalla, että muut ei pysty kilpailemaan hinnassa.

Maku on noissa ihan luokkaa venäjä:urjo: (IMO). Eikä tuo pysty kilpailemaan hinnallaan esim. mass blastille.... tosin jos saat halvalla ja tykkäät, niin finmaxia nassuun vaan:)

No mutta vaikuttaisiko tuo mitenkään (negatiivisesti) tuloksiin, tai massan lisäykseen? Ja tosiaan hera80 mansikanmakuisena + oboyta maistuu samalta kuin mansikka eskimo :)

No mutta vaikuttaisiko tuo mitenkään (negatiivisesti) tuloksiin, tai massan lisäykseen? Ja tosiaan hera80 mansikanmakuisena + oboyta maistuu samalta kuin mansikka eskimo :)

En jaksa uskoa, että vaikuttaisi. Joku saatta kuitenkin kohta hifistellä:zzzz: , mutta mutta......

Onkos toi Hera80 muuttunut vuosien varrella vai ovatko maustetut jotenkin erilaisia kun se ainoa 80 -pussi jonka ostin päätyi lopulta roskiin. Ihan hirvittävää tavaraa, makua ei saanut millään peittoon. Esim. Fastin Whey3 on oikeinkin hyvää mun suussa.

se tuntuu olevan hipiästä taas kiinni et kuka sitä heraa viittii vetää ja kuka ei ittel ollu jo kolmatta kuuta putkeen palkkarina hera80+malto+dekstriini+kreatiini+(joskus jos on niin glutamiini) ja päälle onnellinen määrä kaakaojauhetta niin on hyvää palkkaria ei ole kiistäminen.

Itsekkin ajattelin rakentaa uutta palautusjuomaa, sisältäen hera80 1½dl ja 0.5dl matlo6 ja 0.5dl kaakaojauhetta, ja tuossa rupesin laskeskelee proteiini ja hiilari arvoja, päädyin siihen tulokseen että malto pitäisi jättää pois, koska kaakaojauhe sisältää jo niin pirusti hiilareita (85g/100g). Onko mitään tolkkua ? :hyper: Korjatakaa, jos olen täysin väärässä. Onhan se Malto6 todellakin parempaa hiilaritavaraa mitä kaakaojauhe, mutta millä sitten maustaa palkkari ? Ei viitsis ostaa mitä maustettuu heraa :(

1½dl hera80 34g Proteiinia
0.5dl malto6 23.5g Hiilihydraattia
0.5dl kaakaojauhetta 40g Hiilihydraattia Kaakaojauhe arvo on veikattu (50g), koska en tiedä kuinka paljon 1dl kaakaojauhetta painaa

Onko tämä hiilarimäärä liikaa palkkariks, ehdotelkaa jotain muutoksia? :worship:
Painoa löytyy 81kg ja pituutta 184cm.

Tänää ostin Fastin VANILJA Hera80, ja Malto6. 1½dl hera 0.5dl malto6, 3tl kaakota ja 4dl vettä. Voi kyl sanoo etten ole maistanus koskaan mitää näin hyvää :hyper:

Ite join ekaa kertaa whey 8100 heraa, sitruunalla maustettuna, tuohon pitäis joku lisäks keksiä, maistu aika puulta jo ekalla kerralla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom