palautusjuoman osa korvattu...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tm2k
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
39
Mitäs mieltä ootte siitä jos korvaisin palautusjuoman hiilihydraatit kokonaan tai osittain kokiksella???tietysti original kokiksella

Tämä lähinnä siksi, että se kokis on mulle semmonen heikkolenkki
johon sorrun liian usein.

Tällä sen ehkä sais jotenkin pysymään kurissa!

:kippis1:

Eli kommentteja, kiitos

:worship:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by tm2k
Mitäs mieltä ootte siitä jos korvaisin palautusjuoman hiilihydraatit kokonaan tai osittain kokiksella???tietysti original kokiksella

Tämä lähinnä siksi, että se kokis on mulle semmonen heikkolenkki
johon sorrun liian usein.

Tällä sen ehkä sais jotenkin pysymään kurissa!

:kippis1:

Eli kommentteja, kiitos

:worship:

No sehän ajaa saman asian kuin malto.

Ei, tähän ei voi suostua. Mitä siitä nyt tulisi jos tällainen toiminta yleistyisi? Jos heikkous olisi esim. Koskenkorva, olut, grillimakkara tahi irtokarkit...Mistä sheikkeri jolla grillimakkarankin voisi saattaa juotavaan muotoon? Ei, kertakaikkiaan on tällainen toiminta paheksuttavaa ja yleisesti tuomittavaa!

= anomuksenne on hylätty!

... Menen ottamaan iltalääkkeeni...

:jahas:

Sehän on aivan sama mistä lähteestä ne treenin jälkeiset nopeet hiilarit ottaa, nimimerkillä "Joskus puoli levyä Fazerin sinistä treenin jälkeen"

Ei kun sheikkaamaan ja avataan shakeri sitten reilusti salin puolella, niin pääsee kaikki nauttimaan kuohuista.

Pilkun viilausta kuitenkin vähän: kokiksen kofeiini saattaa hiukan käiritä kreatiinin imeytymistä:down:

Niin, samahan se on mistä ne nopeat hiilarit ottaa, kunhan vaan katsoo ettei mukana tule rasvaa

Ite tulee sekoiteltua välillä palautusjuomat tuoremehuun muistaakseni ~11g/100g on hiilareita appelsiinimehussa. Maistuu paljon paremmalta kuin maltolla maustettu :D. Enpä tiedä onko tuo ideaalia, mutta en mä jaksa pilkkua viilailla. Joku voisi tämänkin tavan tyrmätä äärimmäisen huonona. :rolleyes:

Voiko rekovery drinkin sekoittaa maitoon? Onko syvällisempiä haittavaikutuksia

Mulla on kanssa käyny mielessä joskus toi´sama asia, mut olis varmaan aika shitin makusta se juoma

voin jo kuvitella mainostekstit: "Hydralysointi jättää jälkeensä pienen sivumaun. Sekoittamalla ikioman Whey Saatanasi Coca-Colaan syntyy jo tappojälkeä!"

Joo, voin maistaa tuon yhdistelmän suussani... :urjo:

joo tuo maku voi olla aika paha ja sit ku kokista sekoitellaan ja sit ku siinä ei ole happoja enään ja protsku on sotkettu siihen..niin:urjo: suosittelisin et pysyisit vedessä/maidossa..

Itse kyllä tarkotin että ottaisin kokiksen vaikka ensin ja sitten vasta ne muut, eli ei sekottelua.

Voi vain kuvitella kuinka karseeta noita sekoittamalla vois tulla:D
Mutta se nyt on täysin makuasia.

Täytyypä sitten vaan kokeilla miten käy :thumbs:

Ja kiitos mietteistänne:worship:

Kokiksen etiketissä lukee että siinä on kofeiini-aromia. Tarkottaako se sitä ettei siinä ole aitoa kofeiiniä lainaan?

Originally posted by Tomi
Whey Cutler sekoittaa palautusjuomansa Cokikseen. Kuulemma uusimmassa Flexissä oli jotain juttua tuosta.

"Right after my workout I take about 8 ounces of Coke with 3 scoops of vanilla whey protein in large bowl. I add crushed ice and eat it like soup with a spoon."

Jos maha ei turpoo palloks hiilihaposta ja hampaat on sulla kunnossa niin mikäs siinä. Itsekin suosin palautusjuoman soveltamista herkuttelemiseen

-> http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=11547

mutta hiilihappojuomia tai kaljaa ei ihan heti treenin jälkeen tee mieli juoda, maha tärisee ja puolet (onneksi) hapoista röyhtäilen pihalle.. Joskus 5-6 vuotta sitten kun alottelin noita jauhoja käyttämään palautusjuomana oli tapana juoda kokista siihen aikaan palautteluun, ja sitä ennen join erilaisia mehuja ja ahdoin keitettyjä kananmunia ;).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom