Palautusjuoman HH-PR - suhde

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pexi_
  • Aloitettu Aloitettu
Mitä vaikutuksia on eri sekoitussuhteilla (hiilarit-proteiini) palautusjuomissa? Kun esim. Viking Powerissa suhde on 1:1 mutta melkein kaikissa muissa 3:1 tai 2:1. Kun itse sekottelen juomani, niin mitä eroa on jos laittaa enemmän proteiinia suhteessa hiilihydraattiin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Berardi suosittelee 0,4g/kg protskua ja 0,8g/kg hiilaria.

Lähde: Solving the Post-workout Puzzle Part I & II, Recovery Update. Löytyvät <a href="http://www.johnberardi.com/articles/nutrition/" TARGET=_BLANK>täältä</a>.

edit: kannattaa lukea artikkelit ja viitteetkin jos kiinnostaa miksi juuri tämä suhde :)

Originally posted by finnman
Mitä vaikutuksia on eri sekoitussuhteilla (hiilarit-proteiini) palautusjuomissa? Kun esim. Viking Powerissa suhde on 1:1 mutta melkein kaikissa muissa 3:1 tai 2:1. Kun itse sekottelen juomani, niin mitä eroa on jos laittaa enemmän proteiinia suhteessa hiilihydraattiin?

Itsellä palautusjuomassa on pelkkää protskua. Saatan kuitujen takia jälleen vetäistä siinä samalla yhden Realin, mutta muuten en siihen mitään hiilareita lisää. Aikaisempaan 40g hh./30g pr. palautusjuomaan eron olen huomannut siitä, että treenin jälkeen nälkä ei ole niin armoton heti, se yhtäkkinen väsymys on kadonnut ja ukosta katoaa rasvaa paremmin. Palautumisessa en ole ainakaan huonoon suuntaan huomannut eroa. Ehkä palautuminen on jopa aavistuksen parantunut hiilareiden vähentämisen myötä.

Sitten kun kattoo tota Fast Massan pakettia, niin siitä selviää että siinä tuo puhuttu suhde on n. 2:1, mutta mikä siitä tekee MASSAN, minkä takia se tuo massaa?? Onhan siinä heran lisäksi soija- ja maitoproteiinia. Siitäkö se johtuu????

Niin no eihän tuo massa mikään palautusjuoma ole mutta kuitenkin.....

Niin onko kellään tosta MASSAsta kokemuksia? Annoskoko jne....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom