Palautusjuoma

Olen kyllästynyt maksamaan palautusjuomista ylimääräistä(Reco2), niin ajattelin alkaa sekoitteleen sitä itse. Tuolla on yksi ohje suhteista(http://www.fast.fi/index.php?mid=70), mutta voisiko ton tehdä niin että ostaa vain heraa ja Dextroa tai Maltoa ja sekoittaisi yhden pussin hiilareita ja heraa puolikkaan. Vai pitääkö niitä molempia hiilareita olla sekaisin(siis mitä eroa niillä on). Vai olisko jollakin parempi ohjeita palautusjuoman sekoitukseen(mielellä Fast tuotteita, koska paikkukunnallani ei myydä muita tuotteita?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
osta vaan maltoo ja heraa ja vedä sekasin..iha hyvä palkkari tulee...et sitä dextroa tartte, usein palkkaris on vaan hiilareit vähä enemmän ku proteiinii

Itse käytän juurkin tuota Fastin maltoa ja heraa palautusjuomassani. Laitan aina kotona desimitalla jauhot valmiiksi sheikkeriin ja sitten treenin jälkeen pukukopissa lisään veden ja sekoittelen.

Itse laitan yhden desin eli 50g maltoa (48g hh) ja reilu puolitoista desiä eli noin 50g heraa (39pr). Mielestäni tuosta tulee ihan hyvä suhde ja desimitalla helppo laittaa purkkiin.

Pannaan tähän eli jos vetää puntti- tai kamppailulajitreenit, niin kannattaako vetää palkkari heti treenien jälkeen vai vasta kotona, eli noin 45 minuutin pyöräilyn jälkeen? Kotimatka tapahtuu siis fillarilla.

heti reenin jälkeen, jotta kehitys olisi nopeinta mahdollista ja palautuminen käynnistyisi välittömästi. ja vedä ruokaa naamariin heti kotiin päästyäsi

Joo niin vähän ajattelinkin, kun ei toi pyöräily kovin raskasta ole..

Ite käytän palkkarissa 1,5dl fastin maltoa ja ufs whey 2:sta. Joskus tulee lisättyä 5g L-glutamiinia (ns. tärkein aminohappo) mutta useimpiin proteiinivalmisteisiin on lisätty sitä jo valmiiksi.

Kotimatka pyörällä 25min ja samantien ruokaa naamaan. Huomaa kyllä kulutuksen nousun, ennen palkkari riitti täyttämään mahan reenin jälkeen 1h+ mutta nykyään nälkä on kahta kauheempi :hevi:

Yks hyvä lisä palkkariin on kreatiini 5-10g!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom