Palautusjuoma???

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sellanen kysymys olisi jos joku sattuis tietää, että pyöristääkö palautusjuomat (esim. Gaineri) naamaa??? Turvottaako poskia??

Guiseppe sanoi:
Sellanen kysymys olisi jos joku sattuis tietää, että pyöristääkö palautusjuomat (esim. Gaineri) naamaa??? Turvottaako poskia??
Ei ainenkaan palautusjuoma minun naamaani saa turpoamaan, en tiedä muista.:jahas:

Jos oikein ison hörpyn ottaa eikä nielaise, kyllä se poskia pyöristää.:D

Iso rasvaprosentti pyöristyttää poskia..

No periaatteessa se on mahdollista, jos on juomaa mikä sisältää nestettä kerääviä aineksia. Glutamiini ja kreatiini kerää molemmat vähän nestettä, mutta niitä pitäisi nauttia päivittäin jotta se kertymä alkaisi näkyä.

Amis sanoi:
Iso rasvaprosentti pyöristyttää poskia..

Tai sitten käy niin hassusti, että sitä rasvaa kertyy sinne poskiin tosi herkästi. Niinkuin allekirjoittaneella käy.

Ei pyöristä etenkään mun erityisen hieno palautus "Juoma" kun huomasin että herat on kaapista loppu.

No mitä tehdään? Fiksuna kiskotaan huiviin 30 bcaa tablettia ja ajatellaan että ne varmaan korvaa sen :D Sitten vähän maltoa mukaan ja voila.

How smart does it get :thumbs: ?

Mikä on perustelu nimenomaan malton käytölle palautusjuomassa? Mua neuvottiin salilla, että glukoosi proteiinidrinkkiin sekoitettuna ajaa saman asian ja pääset paljon halvemmalla. Perää?

Toiseksi mulla on tällä hetkellä käytössä Horsleys'n 80% whey protein (tosin takaetiketti näyttää proteiinin määräksi 70g/100g?!?), jota sekoitan maitoon (25g 250ml maitoa) ohjeiden mukaisesti ja juon sitä yleensä treenin jälkeen - päivän ainoana "jauhejuomana". Annoksessa on 200 kcal, p 27.8g, hh 16.3g ja r 2.3g (siis maitoon sekoitettuna). Toimiiko tuo palautusjuomana? Proteiineja kun on enemmän kuin hiilareita...auttaako jos juoman lisäksi syö esim. banaanin tuomaan lisähiilareita? Entä huonontaako se juoman ominaisuuksia merkittävästi, kun sen sekoittaa maitoon eikä veteen - maku ainakin on huomattavasti parempi! Tuo on siis mun ainoa jauhejuoma päivässä, joten siksi näen plussana sen, että siinä on paljon protskua.

Pakkotoiston kauppaa en valitettavasti pysty tällä hetkellä hyödyntämään, kun olen ulkomailla ensi kesään saakka...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voisit ottaa ainakin 50g sitä wheytä. Maito pikkasen hidastaa imeytymistä mutta ei mailma siihen kaadu jos maitoon sekotat, Kyllä voit ottaa banaanin vielä lisäksi nostamaan pikkasen hiilihydraatin määrää.

halvemmalla?
maltoa halvempaa ei taida edes olla...900g fastia alle 6 euron!
pitäiskö tuosta nyt sitten saada vielä 50snt halvemmalla?

zztop sanoi:
halvemmalla?
maltoa halvempaa ei taida edes olla...900g fastia alle 6 euron!
pitäiskö tuosta nyt sitten saada vielä 50snt halvemmalla?
Panimosokeri on halpaa ku perse

Amis sanoi:
Panimosokeri on halpaa ku perse

Ja aivan ällöttävän makeaa, jos tuota sotkua alas saa, niin siitä vain säästämään se euro tai kaksi. Mutta jos ajatusmaailma on tollainen, sitten ei toivottavasti harrasteta mitään baarireissuja sun muita, muuten putoaa vähän pohja tolsta säästämiseltä. :D

En ole koskaan Suomessa maltoa ostanut, joten mitään käsitystä sen hinnasta ei ollut, kun täällä Ausseissa salilta sitä kyselin. Olen maltosta toki aiemmin jo kuullut, mutta juonut palautusjuomat valmiina sekoituksina. Nyt oli sitten purkki proteiinia (senkin ostamisessa kävi virhe, olisi ilmeisesti pitänyt ostaa 100 %?) ja ajattelin ostaa lisäksi maltoa ja sekoitella palautusjuomani itse. Salin omistaja katsoi mua ihan kieroon, että mihin mä maltoa tarvitsen. Väitti ettei sen käyttämiselle palautusjuomissa ole muuta selitystä, kuin että parhaiten säilyvää - jos itse sekoittelen niin suositteli laittamaan ennemmin glukoosia, nopeemmin imeytyvää ku malto ja naurettavan halpaa. Kyselin vielä sen malton perään, että oisko sitä nyt kuitenkin saatavilla ja setä sanoi, että mun parasta se tässä vaan ajattelee, sillä 900 gramman purkista maksan 50 dollaria (reilu 30 euroa)!! Glukoosia saa 500 g 3 dollarilla...

En tiedä voiko se malto tosissaan olla täällä pallon alla noin paljon kalliimpaa :eek: Oon juonut nyt vaan sitä mun proteiinijuomaa banaani kyytipoikana, mutta pitänee tarkemmin selvitellä tuota hintatasoa.

Voisko joku laittaa selitystä tuolle malton käytölle palkkarissa, niin voisin latoa jotain faktoja, miksi sitä haluan eikä vaan, että kun muutkin Suomessa...jäi vähän v*tuttamaan, kun äijä kattoi mua kuin vähäjärkistä :jahas:

pohjomi sanoi:
.....maksan 50 dollaria (reilu 30 euroa)!! .....
Pilkunviilausta: Taitaa mennä kuule yli 40euron tuo 50tollaria..

Eli vitun kallista.. Ihme että maltolla ja glukoosilla on nuin iso ero, kun silti ovat aika samaa asiaa..

EDIT: tai oliko tässä muista tollareisa kyse kuin jenkkillän?

lähes 40 euroa maltopussi?:hyper:
siis maltodekstriini?????
mie lähetän täältä sinne niin laitetaan kauppa pystyyn heti ja taalat taskuun:D
kuinkas kallista proteiinit mahtaa olla?:offtopic:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom