Palautusjuoma

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mitä palautus joumaa suoisittelette?

olen käyttäny muscle+ kolmisen kuukautta ja käynnyt salilla vähän alle vuoden. 3-jakonen ohjelma ja "kehonrakennuksen" puolelle menee noi treenit..

kannattaako jatkaa samaa rataa ton palkkarin kanssa vai vaihtaa?
hintakin sais olla jotenki järkevä..

Noin fysiologisesti ei ole kauheasti merkitystä minkä merkkistä tavaraa se on. Kun siitä litkusta löytyy hiilihydraattia, proteiinia ja mahdollisesti kreatiinia, jos sitä käyttää ja se on siinä. Halvin kombo on varmaankin perusherakonsentraattia, panimosokeria ja mauksi kaakaojauhetta sekaan.

Mass Blast on älytöntä herkkua, makiaa kans ku hitto. Muscle+ on myös oikein hyvä palkkari, muistaakseni sisältää kretiinin kans?

Originally Posted by Mike
Tuhat kiloa kuukaudessa sitä on ostettu. Ei sitä suotta ole kehuttu.
Tuhat kiloo on jo aika kiitettävä määrä, taittaa pakkiksen lisäravinnepuljulla mennä enemmän kuin hyvin? :) Btw onko muuten jotain uutuuksia ravinnepuolelle tulossa lähiaikoina?

Hummerivirta sanoi:
Tuhat kiloo on jo aika kiitettävä määrä, taittaa pakkiksen lisäravinnepuljulla mennä enemmän kuin hyvin? :) Btw onko muuten jotain uutuuksia ravinnepuolelle tulossa lähiaikoina?
Fastin tetraa odottelen itse ainakin. Sitten tossa on yksi ruotsalainen erikoisempia valmisteita valmistava firma mahdollisesti tulossa valikoimaan.

Sekopää, ihan hyvin voit sekoittaa.

Huomautan nyt, että itse en ole huomannut eroa palautumisessa vaikka käytänkin hitaampaa proteiinia palkkarissa, uskon että aminohappojen määrä ratkaisee, ei se marginaalinen ero imeytymisessä. Hulmi jotain tuon suuntaista selitteli.

mitäs mieltä olette sitten soijan käytöstä palautusjuomassa?
maitoproteiinihan on vielä soijaakin hitaampaa, vaikka
sitä nykyään käytetään palautukseen.

Kummasti nuo käsitykset muuttuu. Joku aika sitten kaseiini oli suurinpiirtein saatanasta palautumisjuomassa. Eikä tahtonut riittää muu kuin nopeiten imeytyvä, pilkottu hera :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom